AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #21 Skrevet 27. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men denne personen hadde jo kjempevondt i halsen. Jeg har ikke vondt overhodet, kun lett ubehag. Anonymkode: 212d7...71b Det begynner mildt hos alle. Hva med å varsle jobben, og avvente om det utvikler seg om noen dager? Anonymkode: a2655...564 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #22 Skrevet 27. april 2020 Jeg har hatt litt «små-rusk» i halsen den siste uka, men ellers fin i formen. Snakket med sjefen, og fikk beskjed om å komme på jobb, så sant ikke jeg følte meg syk/slapp, fikk feber eller hoste. Anonymkode: 572ec...3b9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #23 Skrevet 27. april 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det begynner mildt hos alle. Hva med å varsle jobben, og avvente om det utvikler seg om noen dager? Anonymkode: a2655...564 Joda, vurderer det, men vil ikke skremme noen liksom. Blir jeg dårlig blir jeg selvfølgelig hjemme, jeg bare syntes det var veldig vanskelig med bare litt i halsen... Anonymkode: 212d7...71b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #24 Skrevet 27. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt litt «små-rusk» i halsen den siste uka, men ellers fin i formen. Snakket med sjefen, og fikk beskjed om å komme på jobb, så sant ikke jeg følte meg syk/slapp, fikk feber eller hoste. Anonymkode: 572ec...3b9 Syns jammen sjefen din tar sjanser. Anonymkode: 84861...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #25 Skrevet 27. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lettere luftveisproblemer OG sykdomsfølelse skal bli hjemme. Du har ikke sykdomsfølelse (varm, kald, slapp)? da drar du på jobb. Snakk evt mez dun sjef, ikke dine kollegaer. Anonymkode: 12647...5d5 Hvor har du fått det for seg at det er luftveisproblemer OG sykdomsfølelse? Ved ALL form for luftveisplager skal man holde seg hjemme. Anonymkode: 84861...7ae 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #26 Skrevet 27. april 2020 Jeg har hatt sår hals og litt rennende nese, og jeg fant ut at jeg hadde utviklet middallergi. Ved å ta allergi tabelletter så går symptomene bort, dette fungerer visstnok ikke om man har et virus. Så det er en måte å teste på om man er allergisk eller ikke. Anonymkode: a5edf...390 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #27 Skrevet 27. april 2020 Jeg har også litt vondt i halsen for tiden. Og Litt rinnende nese. Jeg valgte å bli hjemme, men er heldig og har mulighet til hjemmekontor. Anonymkode: b2cea...915
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #28 Skrevet 27. april 2020 Hele Norge går jo sikkert rundt å tror de ligger for døden med Covid-19 grunnet pollen nå om dagen. Slitsom mixup... Anonymkode: 32a8d...6c0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #29 Skrevet 27. april 2020 Hadde selv vondt i halsen i forrige uke. Etter 3 dager fikk jeg feber og følte meg slapp. Mulig det er corona, ett eller annet ble jeg i hvert fall smittet av. Nå har jeg hjemmekontor uansett, men det hadde ikke vært aktuelt å dra på jobb. Mannen min har handlet for meg, og jeg blir hjemme til jeg føler meg 100%. Det er det grepet vi har i dag når samfunnet åpner opp; alle syke isolerer seg. Mannen min har pollenallergi, og han sier han kjenner godt forskjell mellom sykdom og allergi. Anonymkode: a24a4...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #30 Skrevet 28. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg merket i dag at jeg har fått bittelitt skrapete hals. Ikke sånn at jeg egentlig vil beskrive det som vondt, jeg bare merker halsen min litt mer enn jeg pleier. Vanligvis ville jeg ikke tenkt over det overhodet, men jeg er tilbake igjen på jobb nå, og har kolleger, og ble plutselig bekymret for om dette var en sånn ting jeg egentlig skulle holde meg hjemme for nå. Det er et stort problem for jobben hvis jeg ikke kan komme, og det føles helt latterlig å bli hjemme når jeg føler meg helt frisk. Likevel er det jo spesielle tider og litt andre hensyn å ta. Hva er rett avgjørelse her? Anonymkode: 212d7...71b Selv om du bare er litt syk, kan de du smitter bli veldig syke, og hvis flere av kollegene dine blir sengeliggende fordi du gikk på jobb, så kommer kanskje jobben din til å få enda større problemer? Sånn tenker ihvertfall jeg. Anonymkode: 9ddc3...b80 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #31 Skrevet 28. april 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Ved ALL form for luftveisplager skal man holde seg hjemme. Med kronisk bronkitt må jeg holde meg hjemme resten av livet da... Anonymkode: 5d6b7...b70
Fremhevede innlegg