Gå til innhold

Tinder stresser meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver virkelig å være positiv til Tinder. Jeg har til og med kjøpt abonnement for en mnd for å se hva det er. Alle likes'ene jeg får, er det på ekte eller er det Tinder som legger de til? Jeg har begrenset avstanden, men får folk fra Spania eller langt vekk fra meg likevel. Hvorfor? Og de som trykker liker, om jeg trykker liker på de, blir det match da? Jeg sorterer ut (uff det hørtes fælt ut), men jeg tørr ikke trykke liker. Kan noen hjelpe meg å forstå og få meg over dørstokken. 

Anonymkode: 1de6b...9c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ekte likes, og ja, du får match med dem. Det skjer ikke noe magisk bare ved å matche,  en av dere må ta kontakt, og det må utvikle seg en samtale. 

En spanjol som får deg opp, er nødt til å ha betal-abbonement, og så må han velge en norsk lokasjon. Han vil dukke opp hos deg, men du vil kunne se at avstanden er stor.  

Det er sunt med litt skepsis, og stress er det rikelig med muligheter for, selv etter at du har kommet deg i gang med dating. 

Anonymkode: 96e6c...aea

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg prøver virkelig å være positiv til Tinder. Jeg har til og med kjøpt abonnement for en mnd for å se hva det er. Alle likes'ene jeg får, er det på ekte eller er det Tinder som legger de til? Jeg har begrenset avstanden, men får folk fra Spania eller langt vekk fra meg likevel. Hvorfor? Og de som trykker liker, om jeg trykker liker på de, blir det match da? Jeg sorterer ut (uff det hørtes fælt ut), men jeg tørr ikke trykke liker. Kan noen hjelpe meg å forstå og få meg over dørstokken. 

Alle likes'ene jeg får, er det på ekte eller er det Tinder som legger de til? - Tja. Noe er bots, noe er ekte.

Jeg har begrenset avstanden, men får folk fra Spania eller langt vekk fra meg likevel. Hvorfor?  - passport funksjonalitet. De kan sette lokasjon til der du er. Hvorfor de gjør det - stort sett på grunn av egen ego boost.

Og de som trykker liker, om jeg trykker liker på de, blir det match da? Yes.

Anonymkode: 22385...ca7

Skrevet

De fleste får nok likes bare de ser pulbar ut, har de ereksjon når de skriver gir de likes til alle... Jeg trodde alle visste det? Og matchene kan manipulerers nøyaktig at det treffer dine interesser... Det er ikke appen sin feil, men det hvor stor tiltro du har til daten. Her inne flommer det jo over av mislykkede dater funnet med tinder og andre apper... Det vil bestandig være en blanding av ekte og falske brukere, så det er lov å være skeptisk og kresen...

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar. Så lurer jeg på hvor mange man skal like. Hører menn liker mange og velger ut etterpå når det er match. Hva gjør damene da? Hva er lurt liksom? 🙈 Heeelt amatør. 

Skrevet

Dropp tinder. Livet er bedre uten

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Takk for svar. Så lurer jeg på hvor mange man skal like. Hører menn liker mange og velger ut etterpå når det er match. Hva gjør damene da? Hva er lurt liksom? 🙈 Heeelt amatør. 

Selvfølgelig bare å trykke liker på de du kunne tenke deg å få kontakt med? :) 

Anonymkode: ebdf6...ea4

AnonymBruker
Skrevet

Uninstall

Anonymkode: b9e9c...57c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan finne kjæreste på nettdating, men det er masse folk der som er useriøse, allerede i forhold, bare for å kikke, bare for å få oppmerksomhet, på tull osv. Så pass på deg selv og ikke ta det for seriøst. Allikevel er "alle" som søker noen på Tinder, så du kan finne kjæreste der.

Jeg vil anbefale deg å prøve flere datingtjenester samtidig, f.eks. Sukker og Match. Du vil finne mange av de samme personene, og så får du kontakt med andre typer menn.

Men mest av alt: Det er masse energi for ingenting å drive med nettdating, så ikke sats all din selvfølelse og verdi i dette.

Anonymkode: ce229...830

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...