Gå til innhold

Men vi har jo ikke korona her

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært få bekrefta tilfeller i kommunen. Og ei begrunna at hun ikke følgee smittetiltakene og lever som normalt med: «vi har jo ikke korona her» 

Er det mulig🙈

Anonymkode: 22a5e...edd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Et individ kan ikke skade for mye, men hvis dette er et uttrykk for en generell likegyldighet i bygda, så kommer nok Coronaviruset til dere også...

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Et individ kan ikke skade for mye, men hvis dette er et uttrykk for en generell likegyldighet i bygda, så kommer nok Coronaviruset til dere også...

Det er veldig mange som lever som normalt her nå. Fler og fler.

Det kan jo fort være smitte i kommunen selv om det er få bekrefta smitta. Ikke slle blir så suke at de blir testet. Dessuten har det vært ei oppblomstring i nabokommunen. Syns det er veldig naivt å tro at det ikke er smitte her.

Anonymkode: 22a5e...edd

AnonymBruker
Skrevet

Her er det heller ikke corona. Dette vet jeg med 100% sikkerhet.

Anonymkode: 8fdfa...ba0

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det heller ikke corona. Dette vet jeg med 100% sikkerhet.

Men du vet ikke om det plutselig kommer besøk fra andre kommuner eller landsdeler. Vi har fri ferdsel i Norge selv om fritidsreiser ikke er anbefalt. Kjenner mange som farter rundt på bilturer til andre fylker.

Anonymkode: 96228...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du vet ikke om det plutselig kommer besøk fra andre kommuner eller landsdeler. Vi har fri ferdsel i Norge selv om fritidsreiser ikke er anbefalt. Kjenner mange som farter rundt på bilturer til andre fylker.

Anonymkode: 96228...d26

Det gjør ingenting. Jeg trenger ikke ha kontakt med dem før de drar igjen.

• Opprett ny...