AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Det har vært få bekrefta tilfeller i kommunen. Og ei begrunna at hun ikke følgee smittetiltakene og lever som normalt med: «vi har jo ikke korona her» Er det mulig🙈 Anonymkode: 22a5e...edd 3
Den Sagnomsuste Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 (endret) Et individ kan ikke skade for mye, men hvis dette er et uttrykk for en generell likegyldighet i bygda, så kommer nok Coronaviruset til dere også... Endret 27. april 2020 av Den Sagnsomsuste 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Den Sagnsomsuste skrev: Et individ kan ikke skade for mye, men hvis dette er et uttrykk for en generell likegyldighet i bygda, så kommer nok Coronaviruset til dere også... Det er veldig mange som lever som normalt her nå. Fler og fler. Det kan jo fort være smitte i kommunen selv om det er få bekrefta smitta. Ikke slle blir så suke at de blir testet. Dessuten har det vært ei oppblomstring i nabokommunen. Syns det er veldig naivt å tro at det ikke er smitte her. Anonymkode: 22a5e...edd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Her er det heller ikke corona. Dette vet jeg med 100% sikkerhet. Anonymkode: 8fdfa...ba0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det heller ikke corona. Dette vet jeg med 100% sikkerhet. Anonymkode: 8fdfa...ba0 Men du vet ikke om det plutselig kommer besøk fra andre kommuner eller landsdeler. Vi har fri ferdsel i Norge selv om fritidsreiser ikke er anbefalt. Kjenner mange som farter rundt på bilturer til andre fylker. Anonymkode: 96228...d26 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du vet ikke om det plutselig kommer besøk fra andre kommuner eller landsdeler. Vi har fri ferdsel i Norge selv om fritidsreiser ikke er anbefalt. Kjenner mange som farter rundt på bilturer til andre fylker. Anonymkode: 96228...d26 Det gjør ingenting. Jeg trenger ikke ha kontakt med dem før de drar igjen. Anonymkode: 8fdfa...ba0
Anbefalte innlegg