Gå til innhold

Usikker på hva menn mener!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er dum men jeg blir så usikker og jeg er rundt 50 når en ung kjekk 35 åring kommer på banen og jeg aviser han tvert med at menn i hans alder og jeg ser aldri etter det samme. Tenkte å bare ta en snarvei for unngå masse bortkasta tid for begge.

Ja hvordan vet du hva jeg søker kom det til svar.

Jeg spurte hva han søkte. Han var åpen for kjæreste hvis ting funket greit. Ok sier jeg. Har brent meg nok på de andre typene forhold så her er det kun kjæreste som gjelder. Ja men det forsto han.

Like etterpå spurte han om jeg kunne tenkt meg å møttes allerede til helgen i en by halveis i mellom oss. 
Da ble jeg usikker .,, hva vil han da? Sa jeg var skeptisk til noe overnatting i disse korona tider. Men han sa så at han var åpen for sex og kos hvis ting var greit. Ja tenkte jeg. Fins det noen single mann som ikke er åpen for sex og kos nå? Tviler...

Jeg svarte at jeg ville ikke ha det  «muligheten for sex» hengende over meg når jeg skal treffe noen nye. Nei nei han skulle ikke presse meg til noen ting det var opp til meg .. men vi er jo voksne mennesker... så begynte han med vennen min vennen min etc 🙈. Jeg tror jo at det og kan være en fake da. Og ja inviterte til hotell overnatting på hans regning. Jeg er arb l så har ikke råd til noe. Men tenkte at nei det her var litt fishy... så svarte nå ikke noe mer.

I morges våknet jeg til melding.. god morgen vennen håper du har sovet godt 🙈🙈🙈. Jeg svarte og han svarte at han var på jobb så ble litt opptatt innimellom.

Altså hvis han genuint viser interesse for meg som person har jeg ikke noe imot å møte han. Han var kjekk å se på. Men er dert bare for ett ligg så er det verre. 

Hvordan vite hva de vil? Tror ikke dritt lengre på hva menn sier lengre og det er dumt hvis det en vakker dag dukker opp en som mener det han sier. 

Hvordan tenker og takler og tolker dere andre damer sånt? 

Anonymkode: 14bb8...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann kan jeg si at han kun er interessert i sex. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å svare på uten å kjenne mannen dessverre.. 

Anonymkode: ff310...4ee

• Liker 1
Skrevet

Er du dame på 50 og skriver som en gutt på 15?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Er du dame på 50 og skriver som en gutt på 15?

Ja faktisk ..  synd for deg at du måtte tåle det.😂

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Whistler skrev:

Som mann kan jeg si at han kun er interessert i sex. 

Ja det er det jeg tenkte og greit jeg kunne godt tenkt meg når jeg har advart han om mine intensjoner la han betale og ikke gi noe. Se om pipa fikk en annen lyd etterpå. 
ts

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

......... Se om pipa fikk en annen lyd etterpå. 
ts

Tenker du på "vil bli kjæreste likevel lyden"? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Whistler skrev:

Ja la han svi for å prøve å få sex når jeg har sagt jeg ønsker kjærste 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja la han svi for å prøve å få sex når jeg har sagt jeg ønsker kjærste 

Da har jo ikke respektert det jeg har sagt og ergo hans problem. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri i mitt liv sett en 35 år gammel mann som har vært sammen med en 50 år gammel dame. Men det finnes sikkert

Anonymkode: eaa7d...b3c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Whistler skrev:

Nei at det da blir slutt på kontakten og det var som jeg trodde kun ute etter sex. Men jeg har fått meg en tur ut å treffe folk i disse corona tider. Vinn vinn😊

Skrevet

Da tror jeg heller du skal forslå et lunsjmøte, om du tror at det kan bli noe kjærestegreier av dette.  Avvise han kan du jo gjøre med en melding eller en telefonsamtale.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri i mitt liv sett en 35 år gammel mann som har vært sammen med en 50 år gammel dame. Men det finnes sikkert

Vel det fins men sjelden ... men hvorfor prøver de seg ikke heller på ei på 50 som bare ønsker sex? Det må da være mye enklere...

ikke for det er mange dyr i arken. Værste tilbudet jeg har fått er en 19 åring som søkte kjæreste ei eldre ei til å stole på som kunne lære han å kysse og ta jomfrudommen hans😂😂
Ja har fått mange rare tilbud fra menn...og gutter... men ingen seriøse som det jeg ser etter. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Whistler skrev:

Da tror jeg heller du skal forslå et lunsjmøte, om du tror at det kan bli noe kjærestegreier av dette.  Avvise han kan du jo gjøre med en melding eller en telefonsamtale.

Ja får se. Om så betaler jeg for mitt eget rom og problem solved men blir vel helst at jeg ikke tør😂

Skrevet

Rene ord for penga; Man blir ikke kjærester uten å pule først.  Hvordan tenker du at dette skal løse seg i det hele tatt.  Dere bor et godt stykke fra hverandre etter det jeg kan lese i ts, og jeg kan godt gjenta det jeg sa i mitt første svar.  Han er ute etter sex. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel det fins men sjelden ... men hvorfor prøver de seg ikke heller på ei på 50 som bare ønsker sex? Det må da være mye enklere...

ikke for det er mange dyr i arken. Værste tilbudet jeg har fått er en 19 åring som søkte kjæreste ei eldre ei til å stole på som kunne lære han å kysse og ta jomfrudommen hans😂😂
Ja har fått mange rare tilbud fra menn...og gutter... men ingen seriøse som det jeg ser etter. 

Hvis du vil ha en seriøs kjæreste må du jo ikke holde på med menn som er 15 år yngre! Det skjer ikke, og menn på din alder vil rynke på panna om de finner ut av det 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Whistler skrev:

Rene ord for penga; Man blir ikke kjærester uten å pule først.  Hvordan tenker du at dette skal løse seg i det hele tatt.  Dere bor et godt stykke fra hverandre etter det jeg kan lese i ts, og jeg kan godt gjenta det jeg sa i mitt første svar.  Han er ute etter sex. 

Gidder mannfolk virkelig å reise 3-4 t å betale hotell for å få sex??? Når de bor i stor by fra før... da er sex verd mye for menn. Jeg betaler kun slikt hvis det var noen jeg syns var verd å satse på. Ikke for bare sex nei. Aldri i verden. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil ha en seriøs kjæreste må du jo ikke holde på med menn som er 15 år yngre! Det skjer ikke, og menn på din alder vil rynke på panna om de finner ut av det 

Åpent for alt bare d er kjemi men ikke møtt noen på min alder enda som har virket seriøs og som jeg har likt. De ser ofte etter damer 15 år yngre ??? Make no sense

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Whistler skrev:

Stoler mest på det du sa. Virker som en med noe mellom ørene. Og svarene hørtes mest fornuftig ut. Takk for oppriktig svar Whistler... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...