Gå til innhold

Tips til nye hodetelefoner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger noen nye hodetelefoner, og vurderer å gå for trådløse denne gangen. Jeg lurer derfor på om det er noen her som har noen anbefalinger/erfaringer? 

Jeg ønsker noen hodetelefoner som sitter såpass godt i øret at jeg kan bruke de under trening (hopp og løping - og sideplanke for den saks skyld), men uten at de gnager eller er ukomfortable. De må også være svetteresistente og tåle regn (jeg løper mye i dårlig vær). 

Det er også veldig praktisk om de er såpass lydisolerende ay man kan høre podcast på bussen uten å måtte skru opp lyden uforholdsmessig høyt. De må også være såpass isolerte at ikke naboen på bussen hører hva jeg hører på. 

Ellers er det lite som er mer irriterende enn kranglete tilkoblinger, så dette må fungere bra. Jeg har Samsung-telefon, om dette har betydning. 

Til orientering har jeg tidligere testet Samsung Gear Icon X, uten at dette var noen suksess. De satt ikke i ørene mens jeg satt stille engang, og tilkoblingen hadde en tendens til å krangle. I tillegg tømte de batteriet på telefonen for strøm. 

Noen som har noen tips? 

Anonymkode: 5331e...147

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...