AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #21 Skrevet 27. april 2020 7 minutter siden, Angelheart2 skrev: Ja. Hjemmekontor for min del er ikke begrunnet i barnehage- eller skolestenging, men smittevern. Vi har fått beskjed om at hjemmekontorsituasjonen kan vare til over sommeren. Vi KAN få lov til å jobbe fra kontoret, men da må vi kun sitte inne på vårt eget kontor, ikke bruke pauserom eller toalett + at vi ikke kan besøke hverandre på kontorene. Da er poenget med å være på kontoret borte for min del og jeg sitter helle hjemme til vi kan få lov til å gjenoppta vanlige rutiner som å ta kaffepause og lunsj sammen, holde teammøter og ta faglige drøftinger på kontorene til hverandre. Hvis dere blir nektet å bruke toalett så er dere jo k grunnen nektet å bruke kontoret. Anonymkode: fe579...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #22 Skrevet 27. april 2020 Ja, og det blir mest sannsynlig hjemmekontor til over sommeren. Gleder meg noe utrolig til å få møte kolleger i virkeligheten igjen, er utrolig ensomt å sitte hjemme dag etter dag. Anonymkode: a0bfa...76d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #23 Skrevet 27. april 2020 Ja har uansett ikke barn. Blir nok ut mai her ihvertfall. Hjemmekontor var jo ikke kun pga barn. Anonymkode: ac4d7...b08
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #24 Skrevet 27. april 2020 Hjemmekontor ja. Med barnehagebarn. Jobber i småskolen. Anonymkode: db8d7...b1b
Fremhevede innlegg