AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Så er det jo fortsatt en del barn som skal være hjemme (risikogrupper, karantene osv). Hittil har det jo vært variasjon i hvor nye opplegg den enkelte skole har gutt til elever på hjemmeskole, men hvordan blir det framover? Man kan vel ikke forvente at lærerne lager to parallelle opplegg? Og de de som er hjemme har nå ikke tilgang til å kunne kontakte læreren, får ikke være med på underdekning vis Teams o.l. De før altså et dårligere tilbud enn før. Anonymkode: 53b5b...a23
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Mitt barn skal være hjemme. Vi har (foreløpig) kun fått den vanlige ukeplanen med lekser. Men der står også målene for hva de skal kunne når uken er slutt, så jeg regner med vi skal klare å finne ut av det hvis det ikke kommer noe mer. Har også avtalt samarbeid på teams med en i klassen som også skal være hjemme. Det står også på planen at mye av tiden vil gå til å lære seg de nye rutinene, så jeg regner med det ikke blir så vanskelig å henge med faglig i starten i alle fall. Anonymkode: 652a6...b44
Anbefalte innlegg