Gå til innhold

Hund

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har hun,- hvilken rase har dere? Og hvorfor valgte du akkurat den rasen? 
😊 

Anonymkode: f1c92...377

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en blandingshund. Mor er labrador og golden retriever, far er kongepuddel. Endte opp med henne på grunn av lynnet. Hun er en veldig spennende miks av foreldrene sine, både i kropp og hode. Ekstremt rolig og balansert som moren, og sta som faren.
Kroppen er kraftig bygd slik som morens, men har samtidig den smale puddel-kroppen til faren. Lange, smale puddel-ben. Snutepartiet er bredt og litt firkantet som morens, men langt som farens. Pelsen er også en utrolig kul miks! Hun har korketrekkere på bena og på hodet, halen er typisk golden, og kroppen er en småbølgete golden/labrador-pels. Helt merkelig, men veldig veldig pent. Hun har arvet party-puddel-genene til faren, så det er alltid spennende å følge med på hvor de sølvfargede hårstråene dukker opp neste gang!

Anonymkode: 0d0c3...77e

Skrevet

De siste årene har valget falt på shcæfer etter brukslinjer. God psyke i alle situasjoner, bra helse, fungerer som sofagris og er "på" når det trengs. Den kan ut i all slags vær, men også ta en fridag dersom min kroniske sykdom setter en stopper. Minimalt med pelsstell. Konkurrerer innen en brukshundsport med begrensede regler for raser en kan bruke, men valget var uansett veldig lett. 

Har en oppdretter som virkelig KAN hund og som er dyktig til å finne riktig hund til riktig eier, så min hund og jeg er en fin match. Kommer til å benytte samme kennel ved neste hund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...