AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Noen som har uvirkelighetsfølelse i hodet når angsten kommer? Jeg klarer ikke finne roen, når jeg får sen følelsen i hodet. mot hvis jeg får «brennende» angst i tillegg begynne jeg å skjelve, og blir helt fra meg. Og da er det beroligende som kan hjelpe. mer det bare meg som har denne typen angst? Eller er det forskjellig opp til hver? føler meg gal når jeg blir sånn Fikk tilbakefall etter tre år noen dager siden. Anonymkode: 544fe...7ae
Gjest YtreYtterst Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Ja, jeg føler ofte at alt er uvirkelig når jeg har angst. Når jeg får den følelsen vet jeg at et panikkanfall er rett rundt hjørnet. Du et ikke gal selv om du har angst, det er bare hjernen som merket at du er redd, og prøver å holde det som er skremmende på avstand, så da ender man fort opp med disossiative symptomer.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Det kan være derealisering. Helt normalt (når man er psyk). Anonymkode: 26fbf...bb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå