AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 I forrige uke fikk jeg sår hals- for 2 gang etter corona kom til Norge. da oppfører jeg meg som om det er corona- selv om det ikke er kjent smitte i min kommune. har mulighet til hjemmekontor, så jeg har det, og sjefen min sier ikke noe på det. Men jeg føler meg så hysterisk... symptomer: veldig lite- men sår hals. Litt vondt i bihuler, magevondt, veldig lett «snørrete» særlig om morgen. Slapp. Sånn var det både forrige runde og nå. Tror jo ikke det er corona nå heller- men har ikke samvittighet til å gå på jobb, levere barna på barnehage osv. Føler samtidig at jeg lager mye styr av lite symptomer. Anonymkode: 59b05...967
Alvario Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Har du allergier til vanlig? Det kan være lurt å teste deg for det. Jeg har alle disse symptomene jevnlig hver vår og feiler ikke noe annet enn at jeg er allergisk mot det meste. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, Alvario skrev: Har du allergier til vanlig? Det kan være lurt å teste deg for det. Jeg har alle disse symptomene jevnlig hver vår og feiler ikke noe annet enn at jeg er allergisk mot det meste. Takk for svar! ingen kjente allergier- men jeg kan godt ta en sjekk/test. Eller vil det bli litt kjedelig om jeg tror jeg har corona «hele tiden»;) men slik det er nå- føler jeg at jeg må holde meg til gitte retningslinjer- selv om jeg føler meg hysterisk. Anonymkode: 59b05...967
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Reglene nå sier at man holder seg hjemme med symptomer på luftveisinfeksjon, til 1 dag etter symtomfrihet. Ikke hysterisk å jobbe hjemmefra da. Jeg følte meg like hysterisk som deg i slutten av forrige uke. Ble kjempestressa da jeg var sår i halsen. Men holdt meg hjemme til det gikk over, og det gikk heldigvis fort. Anonymkode: bf92e...857 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reglene nå sier at man holder seg hjemme med symptomer på luftveisinfeksjon, til 1 dag etter symtomfrihet. Ikke hysterisk å jobbe hjemmefra da. Jeg følte meg like hysterisk som deg i slutten av forrige uke. Ble kjempestressa da jeg var sår i halsen. Men holdt meg hjemme til det gikk over, og det gikk heldigvis fort. Anonymkode: bf92e...857 Takk for svar. som du sier- en følger jo faktisk bare reglene... bra du ble fort bra! Anonymkode: 59b05...967
Anbefalte innlegg