AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Jeg vet ikke hva jeg skal med dette innlegget men er såååå ulykkelig forelsket. Jeg vil ikke ha disse følelsene, jeg vil ha de vekk. Nå har jeg bare lyst til å ringe han og si at jeg savner han sykt mye. Flere som har der sånn? Anonymkode: 27687...92a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 JA. Det er 6 uker siden vi sa hadet, og jeg tenker fremdeles på han. Jeg vet jeg klarer å ikke kontakte han, men jeg vil så absolutt slutte å ha kjærlighetssorg... Anonymkode: 14532...797
Lover Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Jeg tror ikke han anmelder deg til politiet hvis du ringer og sier at du savner ham sykt mye. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Er jo bare å si det... kanskje ham gjør det samme ♥️ Kjærlighetssorg er ett helvete på jord Anonymkode: 58b57...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Er jo bare å si det... kanskje ham gjør det samme ♥️ Kjærlighetssorg er ett helvete på jord Anonymkode: 58b57...7c0 Jeg er nesten sikker på at han savner meg også. Men jeg kan ikke gå videre hvis jeg skal jeg fortsette å ha kontakt med han. ts Anonymkode: 27687...92a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nesten sikker på at han savner meg også. Men jeg kan ikke gå videre hvis jeg skal jeg fortsette å ha kontakt med han. ts Anonymkode: 27687...92a Hvorfor kan du ikke si til han at du savner ham?Hva har du å tape? Om du er så sikker på at han savner deg også så hadde jeg gjort det. Anonymkode: 16829...32a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: JA. Det er 6 uker siden vi sa hadet, og jeg tenker fremdeles på han. Jeg vet jeg klarer å ikke kontakte han, men jeg vil så absolutt slutte å ha kjærlighetssorg... Anonymkode: 14532...797 Samme her. Circa 7 uker siden vi sa hadet. Da ga han meg et siste lidenskapelig kyss og sa «glad i deg» så gikk han😭💔 ts Anonymkode: 27687...92a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor kan du ikke si til han at du savner ham?Hva har du å tape? Om du er så sikker på at han savner deg også så hadde jeg gjort det. Anonymkode: 16829...32a Jeg har ikke noe å tape, nei. Men da kommer vi bare til å starte på «nytt» igjen. Jeg må kutte han ut i livet mitt. Null kontakt og blokkert på sosiale medier osv. Han vil ha meg men samtidig så sier han at han ikke kan gi meg det jeg fortjener. Men fortsatt så vil han ikke gi slipp på meg. Klarer ikke å gi slipp på meg. Og det er ikke godt for meg å fortsette sånn. Kan ikke vente på han. Selvom jeg har lyst. ts Anonymkode: 27687...92a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 28 minutter siden, Rant said: 😞💔 Det er helt grusomt å ha det sånn. Ja, virkelig. Går opp og ned💔 ts Anonymkode: 27687...92a
Rant Skrevet 26. april 2020 #11 Skrevet 26. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, virkelig. Går opp og ned💔 ts Anonymkode: 27687...92a Skulle ønske det var en slags kur man kunne ta, slik at følelsene forsvant. For en lettelse det hadde vært. Vi må bare tenke at det en dag løsner. Det som gjør det uhyre vanskelig er jo at man ikke blir avvist, men har personen, om vi vil. Men vil vi leve halvveis? Fortjener vi ikke å ha det bra hver dag? Dele kjærligheten med noen som er 100% tilstedet. Jo, det gjør vi. Bare ekstremt vanskelig å forestille seg å elske noen andre nå. Æsj, kjærlighet. Jeg føler med deg iallfall. ❤️
Cinnamondiva Skrevet 26. april 2020 #12 Skrevet 26. april 2020 Vel, du kan jo ringe å si at du savner han eller sende en SMS. Bare nysgjerrig spurt, men hva kan er det han ikke kan gi?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #13 Skrevet 26. april 2020 26 minutter siden, Cinnamondiva said: Vel, du kan jo ringe å si at du savner han eller sende en SMS. Bare nysgjerrig spurt, men hva kan er det han ikke kan gi? Som jeg skrev over, kan ikke, må være sterk hvis jeg vil gå videre. Det han ikke kan gi meg er tida si. Han er en karriere fyr og arbeidsnarkoman. Men jeg tolker det sånn at jeg ikke er bra nok for han. Vet ikke. Sier at han elsker meg men vil ikke satse på oss. Han vil ikke prøve en gang for han er redd for å såre meg sa han. ts Anonymkode: 27687...92a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #14 Skrevet 26. april 2020 42 minutter siden, Rant said: Skulle ønske det var en slags kur man kunne ta, slik at følelsene forsvant. For en lettelse det hadde vært. Vi må bare tenke at det en dag løsner. Det som gjør det uhyre vanskelig er jo at man ikke blir avvist, men har personen, om vi vil. Men vil vi leve halvveis? Fortjener vi ikke å ha det bra hver dag? Dele kjærligheten med noen som er 100% tilstedet. Jo, det gjør vi. Bare ekstremt vanskelig å forestille seg å elske noen andre nå. Æsj, kjærlighet. Jeg føler med deg iallfall. ❤️ Det er akkurat det. Jeg vil ikke ha en half-ass kjærlighet. Det har tatt meg ca to år «å gi slipp» på han. Seks måneder hadde vi veldig lite kontakt og datet noen andre men endte med å komme tilbake til hverandre. Denne gangen fikk han mer følelser for meg. Men siden han fortsatt ikke vil satse på oss så må jeg gå. Han kan ikke bare komme inn og ut av livet mitt. ts Anonymkode: 27687...92a 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #15 Skrevet 27. april 2020 Det er trist å lese. Stor klem til deg❤ Anonymkode: 1bdba...3c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå