AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Hei! Jeg lurer på hvordan man kan best mulig få håret kort nok før brasiliansk. (Ca 0,5cm.) Jeg har tatt jevnlig brasiliansk i mange mange år, men nå etter denne koronaperioden hvor alt har vært stengt, så er det nå 10 uker siden sist, så håret har blitt altfor langt. Sist det gikk for lang tid, prøvde jeg å klippe litt, men da fikk jeg beskjed fra terapeuten om at det var en dum ting å gjøre, fordi da blir håret så ujevnt at voks-resultatet ikke blir bra. Ikke kan jeg barbere, for da blir jeg så nuppete. I tillegg har hun jeg pleide vokse hos flyttet, så jeg må finne en ny terapeut. Har dermed ingen jeg kjenner som kan svare med på dette. Hvordan får jeg best mulig trimmet håret før en voks- time? Er dette noe terapeutene gjør på salongen før voksing, hvis det trengs? Anonymkode: d98e2...4c8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Det beste er og ikke gjøre noe. Er hårene for lange finner vi frem saksa, ikke verre. Er dumt å komme til time med for korte hår fordi du har klipt selv Anonymkode: 3a3c3...377 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste er og ikke gjøre noe. Er hårene for lange finner vi frem saksa, ikke verre. Er dumt å komme til time med for korte hår fordi du har klipt selv Anonymkode: 3a3c3...377 Tusen takk for svar, det var til hjelp😊 Skjønner fra svaret at du med dette? Hender det ofte at dere må fram med saksa på kunder kommer med 2-3 måneders langt hår? Hun terapeuten jeg gikk til som har flyttet, sa et eller annet om at man kunne bruke barbermaskin innstilt på riktig lengde, men jeg aner ikke hvilken type maskin man kunne brukt til noe sånt. Men det er altså helt innafor å komme med for langt hår? Anonymkode: d98e2...4c8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 * skjønner fra svaret at du jobber med dette, skulle det stå😊 Anonymkode: d98e2...4c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå