AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Jeg er 27 år gammel og god venn med en som jeg har gått i klasse med siden 8 klasse. Vi har det sinnsykt morsomt sammen, han er snill, god og alltid gøy å være med. For mange år tilbake hadde vi sex, og hadde igjen sex for noen uker siden på fylla. Han står meg veldig nært, ingenting er flaut med han og vi kan snakke sammen om alt. Men her kommer problemet: siden vi har så godt vennskap er jeg redd at dersom jeg blir sammen med han, vil dette ødelegge noe i fremtiden dersom det ikke skulle fungere. Har hørt fra flere at han har følelser for meg og han står meg veldig nær. Likevel vet jeg heller ikke om jeg kan bli forelsket i han med tanke på vi har hatt så godt vennskap i flere år. Har noen råd? Han er heller ikke helt min type utsendemessig men jeg syns han er kjekk og pen. Anonymkode: cd0a9...f27
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Hvis du ikke er forelska så må du jo bare droppe det. Å bli sammen med noen fordi alle andre syns du skal, er ikke logisk og iallefall ikke noe en 27åring skal bedrive med. Anonymkode: ad6b3...0d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er forelska så må du jo bare droppe det. Å bli sammen med noen fordi alle andre syns du skal, er ikke logisk og iallefall ikke noe en 27åring skal bedrive med. Anonymkode: ad6b3...0d1 Jeg er ikke forelsket for jeg har ikke tenkt tanken på oss før på den måten. Vi dater ikke og derfor ikke fått romantiske følelser, men her er det jo snakk om at jeg muligens kan utvikle det pga hvor glad jeg er i han og liker han som person. Skjønner det kan misforstås i innlegget Anonymkode: cd0a9...f27
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Og jeg har heller ikke sagt jeg skal bli sammen med han for at andre vil det? Eneste jeg skrev var at jeg har hørt fra flere han har følelser Anonymkode: cd0a9...f27
Bondo Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er forelska så må du jo bare droppe det. Å bli sammen med noen fordi alle andre syns du skal, er ikke logisk og iallefall ikke noe en 27åring skal bedrive med. Anonymkode: ad6b3...0d1 Dette!!!!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 1 minutt siden, Bondo skrev: Dette!!!! Leser dere ikke det jeg skriver? Anonymkode: cd0a9...f27
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og jeg har heller ikke sagt jeg skal bli sammen med han for at andre vil det? Eneste jeg skrev var at jeg har hørt fra flere han har følelser Anonymkode: cd0a9...f27 Men du sier jo at andre sier han har følelser, og det var vel først da du hørte det at du vurderte et forhold? Så lenge mannen ikke sier noe, så skjer det nok ingenting. Han burde si noe, for da vil magefølelsen din gi deg det riktige svaret med en gang. Enten blir du anspent og kald av det, ellers blir du glad og vill. Anonymkode: ad6b3...0d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #8 Skrevet 26. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men du sier jo at andre sier han har følelser, og det var vel først da du hørte det at du vurderte et forhold? Så lenge mannen ikke sier noe, så skjer det nok ingenting. Han burde si noe, for da vil magefølelsen din gi deg det riktige svaret med en gang. Enten blir du anspent og kald av det, ellers blir du glad og vill. Anonymkode: ad6b3...0d1 Nei jeg har tenkt på dette for mange år siden første gang vi hadde sex men slo det fra meg. Hadde han sagt at han hadde hatt følelser for meg hadde jeg ikke blitt vill og hoppet av glede naturligvis siden jeg ikke er forelsket - enda - men kunne datet og sett hvor det gikk. Problemet er at han nærmest er min beste venn og jeg er redd for å ødlegge. Fordelen er at forholde vårt ville nok blitt bedre enn noe annet pga hvor godt vi går i lag og hvor mye vi bryr oss om hverandre. Jeg trenger råd på hva som er lurt Anonymkode: cd0a9...f27
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har tenkt på dette for mange år siden første gang vi hadde sex men slo det fra meg. Hadde han sagt at han hadde hatt følelser for meg hadde jeg ikke blitt vill og hoppet av glede naturligvis siden jeg ikke er forelsket - enda - men kunne datet og sett hvor det gikk. Problemet er at han nærmest er min beste venn og jeg er redd for å ødlegge. Fordelen er at forholde vårt ville nok blitt bedre enn noe annet pga hvor godt vi går i lag og hvor mye vi bryr oss om hverandre. Jeg trenger råd på hva som er lurt Anonymkode: cd0a9...f27 Det er ikke lurt å date sin bestevenn. Om det skjærer seg og du aldri får følelser, så vil det aldri bli det samme igjen. Det går an å fortsatt være venner, men den dårlige opplevelsen der han var gira og du bare "næh vil ikke likevel" vil alltid ligge og ulme mellom dere. Dette bestevennskapet kan du egentlig også bare glemme, så fort han finner ei kone så er du historie. Sånn går det som regel når 2 venner som har hatt sex og diverse romantiske følelser har vært tilstede, finner noen andre. For han er du ikke bare bestevenn (eller venn, vet jo ikke om han betegner deg som sin beste), du er også hu dama som det kaaanskje kan skje noe med. Når han finner ei kone, så trenger han ikke lenger noen det kanskje kan bli noe med. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: ad6b3...0d1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lurt å date sin bestevenn. Om det skjærer seg og du aldri får følelser, så vil det aldri bli det samme igjen. Det går an å fortsatt være venner, men den dårlige opplevelsen der han var gira og du bare "næh vil ikke likevel" vil alltid ligge og ulme mellom dere. Dette bestevennskapet kan du egentlig også bare glemme, så fort han finner ei kone så er du historie. Sånn går det som regel når 2 venner som har hatt sex og diverse romantiske følelser har vært tilstede, finner noen andre. For han er du ikke bare bestevenn (eller venn, vet jo ikke om han betegner deg som sin beste), du er også hu dama som det kaaanskje kan skje noe med. Når han finner ei kone, så trenger han ikke lenger noen det kanskje kan bli noe med. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: ad6b3...0d1 Takk for svar. Jeg vet han også ser på meg som dette og jeg er helt sikker på at for han er jeg ikke noen han bare «kanskje» kan bli sammen med. Vi vil nok alltid være venner uansett om han eller jeg finner oss noen. Men dumt du har opplevd motsatt. Jeg er enig i det er dumt om noe blir ødelagt og det er også det jeg er redd for. Det er heller ikke sånn at vi har hatt sex mye osv, dette har skjedd to ganger på en 15 års periode ca Anonymkode: cd0a9...f27
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #11 Skrevet 26. april 2020 Sykt dumt å friend zone en potensielt livspartner også. Har dere vært venner så lenge foreslår jeg en samtale om saken der dere bestemmer i fellesskap om dere bare skal være venner eller prøve å være kjærester. Anonymkode: 3ee68...018
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #12 Skrevet 26. april 2020 Foreslå å date litt da, og se om det kommer romantiske følelser Anonymkode: 98abe...93c 1
Bondo Skrevet 26. april 2020 #13 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Leser dere ikke det jeg skriver? Anonymkode: cd0a9...f27 joda, men at du skrev noe annet innen jeg fikk postet mitt innlegg kan ikke jeg noe for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå