AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Såret/eksemlignende klør og er litt tørt over. Det ligger bak kneet, inni hula der. Bør det sjekkes? Får tilsynelatende lite sol på akkurat det stedet, så går ut ifra det er ufarlig? Noen som aner hva det kan være? Anonymkode: 9c07f...510
Candiru Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Væsker / blør det? Sår som ikke gror skal sjekkes av lege
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 3 minutter siden, Candiru skrev: Væsker / blør det? Sår som ikke gror skal sjekkes av lege Blør ikke. Væsker ikke som jeg kan se. Kan se litt tørt ut. Bare så rart det kom så plutselig... Aldri hatt psoriasis, kan det være det? Anonymkode: 9c07f...510
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 Atopisk eksem? Spør fastlegen. Anonymkode: 5a2ab...5f9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atopisk eksem? Spør fastlegen. Anonymkode: 5a2ab...5f9 Takk for svar på en mulig årsak. 😉 Tenkte på det samme. Jeg googlet og det så veldig likt ut. Typisk plass å få det også. Anonymkode: 9c07f...510
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Om det er nytt for deg bør det vel sjekkes av lege. Neppe noe farlig, men for sikkerhets skyld og rett behandling. Det er vintermåneder og tørr inneluft, vi har alle vært inne mer enn normalt. Jeg får slike tørrflekker som er på grensen til eksem innimellom vinterstid. (Selvsagt sjekket det). Luftfukter og smøring funka for meg. Men gå til legen først. Anonymkode: 7277e...38a 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #8 Skrevet 26. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er nytt for deg bør det vel sjekkes av lege. Neppe noe farlig, men for sikkerhets skyld og rett behandling. Det er vintermåneder og tørr inneluft, vi har alle vært inne mer enn normalt. Jeg får slike tørrflekker som er på grensen til eksem innimellom vinterstid. (Selvsagt sjekket det). Luftfukter og smøring funka for meg. Men gå til legen først. Anonymkode: 7277e...38a Helt nytt for meg. Har vært heldig å hatt lite tørr hud/eksem i alle mine 31år. Så tar kontakt om ikke det forsvinner. Det klør så syykt. Anonymkode: 9c07f...510
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 Jeg hadde noe tilsvarende, riktignok på siden av kneet. Klødde skikkelig, jeg hadde det i flere måneder, og jeg mistenkte psoriasis. Så fikk jeg tips om a-creme fra apoteket, og det hele forsvant etter noen dager. Anonymkode: 2cb3a...db9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde noe tilsvarende, riktignok på siden av kneet. Klødde skikkelig, jeg hadde det i flere måneder, og jeg mistenkte psoriasis. Så fikk jeg tips om a-creme fra apoteket, og det hele forsvant etter noen dager. Anonymkode: 2cb3a...db9 Takk for svar. Jeg tror jeg har atopisk eksem. Men kan også være psoriasis. Anonymkode: 9c07f...510
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå