Gå til innhold

Skjedd noe feil i puberteten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 26 år som er usikker på om jeg er normalt utviklet. Brystene mine var helt flat før, stakk kanskje 0,5 cm ut så ut som en mann. I tillegg var brystvortene svært langt nede, som på menn. Altså ikke midt på brystet (har tatt silikon nå)

Utenom dette har jeg svært lite hårvekst på vagina og under armer. Ser bilder av at andre har tett med hår nedentil, noe jeg ikke har. Jeg har hår der men man kan se huden igjennom om jeg lar det gro. Samme med under armene. Kunne aldri klart å grodd ut en «busk» pga har så lite hårvekst.

Kan det være noe galt med utviklingen min? Fikk mensen når jeg var 13, er veldig liten i bygning og har alltid vært tynn. Er 165 høy og veide bare 47 kg til i år da jeg bestemte meg for å trene mye da jeg ønsket mer former. 

Anonymkode: 05223...a7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vi er alle forskjellig, du også og det er ikke noe unormalt med deg.

mann-50

Anonymkode: c7d5f...1aa

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Snakket du ikke med lege om dette før du tok silikon? Å ha små pupper er helt normalt, men de skal ha en viss "utstrekning". Hvis det bare fylde akkurat under brystvortene, kan det være en tilstand som heter tubeformede bryst/tuberous breasts (https://en.wikipedia.org/wiki/Tuberous_breasts).

Når det gjelder behåring er det noen som bare har lite hår på kroppen. Dersom du har lite kroppshår ellers (på legger, armer etc) og kanskje også tynt hår på hodet, ville jeg ikke tenkt mer på akkurat det. Å være tynn betyr heller ikke at det er noe galt med deg, mange er tynne og spinkle hele livet.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Snakket du ikke med lege om dette før du tok silikon? Å ha små pupper er helt normalt, men de skal ha en viss "utstrekning". Hvis det bare fylde akkurat under brystvortene, kan det være en tilstand som heter tubeformede bryst/tuberous breasts (https://en.wikipedia.org/wiki/Tuberous_breasts).

Når det gjelder behåring er det noen som bare har lite hår på kroppen. Dersom du har lite kroppshår ellers (på legger, armer etc) og kanskje også tynt hår på hodet, ville jeg ikke tenkt mer på akkurat det. Å være tynn betyr heller ikke at det er noe galt med deg, mange er tynne og spinkle hele livet.

Takk for svar! Nei snakket ikke med lege. Jeg har søkt på tubebryst før men er helt sikker på jeg ikke har dette. Syns bare det er så rart at de aldri vokste, søstrene mine har store bryster og samme med mor til pappa og på mamma sin side 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Nei snakket ikke med lege. Jeg har søkt på tubebryst før men er helt sikker på jeg ikke har dette. Syns bare det er så rart at de aldri vokste, søstrene mine har store bryster og samme med mor til pappa og på mamma sin side 

Når man er tynn har man som regel små pupper, siden de stort sett er laget av fett. Er de andre kvinnene i familien større enn deg, ligger nok mye av forklaringa på forskjellen der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...