Gjest knut. Skrevet 20. september 2002 #41 Skrevet 20. september 2002 enhver har all verdens rett till å inbille seg grønne høner,men derfra å gå og slå sine egne neninger i hodet på andre menesker som ikke deler dine avik det blir i frekkeste laget.Gi bengen i kollekt og misjonen du har for all del funnet din lille andedam full av lykke.Hvorfor denne underlige trang til å måtte erobre andres verdner sålenge di er fornøyde i sin verden.Er det simpeltenn et utslag av en følelse av bekrefting av at du og din religion har rett,derav att du har rett?Hva gir deg rett til å dømme over andres tro og dømme den og deretter prøve å forandre den.Hva slags frekkhet er dette?Tror du att du vet alt så mye bedre enn alle andre ang mellomeneskelighet.Det bare viser seg gang på gang religion er noe herk en av dei største globale katastrofer som har hendt,Men for all del lev fredfult videre i troen visst det er det du trenger og ha den for deg sjøl.PS! Trenger jeg ditt velmenende råd ver sikker vi spør!
Pinocchio Skrevet 20. september 2002 Forfatter #42 Skrevet 20. september 2002 Beklager å måtte meddele dette, men til Care og div. andre: Prøvde bare å ha en fin dialog mellom meg og min skaper, men i hans arrogante fravær, måtte jo selvfølgelig dere dukke opp med masse ord. Til og med hele tråden ble flyttet fra personlige meldinger. Det var under personlige meldinger den liksom skulle ligge. Hvorfor jeg mener han bør våkne? Ja, det er en helt annen sak. Om han finnes? Ja, det er en helt annen ... diskusjon!! Men er du her, så hør: Våkne opp din syvsover! Jeg står med knyttede never og har klare bevis (masse papairruller under armen) på at du har oppført deg som en dårlig leder de siste tja.. ti århundrene!! Hva har du å si til ditt forsvar? Svar da! Ellers så skal jeg få nabogutten til å lage en ny gullkalv på sløyden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå