Gå til innhold

Er singel, lubben/tykk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fornøyd med meg selv. Burde egentlig gått ned 12 kg, men er det vits? 

Ingen vil ha meg uten sex da. 

Mer snopesyk og har så lyst på mat osv. Men da blir jeg jo bare større og større. Vond sirkel her og frister å bare spise, sove og drite i alt. 

Anonymkode: 381ff...1b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er din idealvekt? Og hvor mye veier du?

Anonymkode: c0722...a29

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din idealvekt? Og hvor mye veier du?

Anonymkode: c0722...a29

55 og da er jeg ca 22 i bmi. Er nå 66 kg 26.8 i bmi overvekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Litt mer fysisk aktivitet og litt mindre snop er alt som skal til

Anonymkode: d7170...de4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer fysisk aktivitet og litt mindre snop er alt som skal til

Anonymkode: d7170...de4

Prøver å motivere meg, men ser det rakner for meg og blir deppa og trøste spiser som gjør ting være. Startet opp igjen for 2 dager siden. Det er en lang og tung vei å gå. 

AnonymBruker
Skrevet

Din vekt er da ikke noen problem, bare koselig med litt lubb. Krever du en topptrent fyr?

Anonymkode: bed41...f35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du? Jeg prøver å sette mål for meg selv, er 153 cm og veier 67 kg. 

Anonymkode: 0da6a...628

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fornøyd med meg selv. Burde egentlig gått ned 12 kg, men er det vits? 

Ingen vil ha meg uten sex da. 

Mer snopesyk og har så lyst på mat osv. Men da blir jeg jo bare større og større. Vond sirkel her og frister å bare spise, sove og drite i alt. 

Ingen vil ha noen uten sex...

Anonymkode: 21496...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner garantert en god partner hvis du klarer å se på din egen hylle. 

Anonymkode: 0e231...db7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så ekkel holdning du har. Sikkert et meget bra catch selv?

Anonymkode: 848a2...2f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din vekt er da ikke noen problem, bare koselig med litt lubb. Krever du en topptrent fyr?

Anonymkode: bed41...f35

Nei, absolutt ikke. 

Men får inntrykk av at mange ønsker unge, tynne osv. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, absolutt ikke. 

Men får inntrykk av at mange ønsker unge, tynne osv. 

Mange ønsker jo høye, store menn og, men små menn kan jo og få dame? På samme måte kan store lubne damer få kjæreste

Anonymkode: 9119e...8d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor høy er du? Jeg prøver å sette mål for meg selv, er 153 cm og veier 67 kg. 

Anonymkode: 0da6a...628

Er ca 157. Hvilke mål ønsker du? 

AnonymBruker
Skrevet

Din holdning til deg selv har mer å si enn andres syn på deg. Om du tenker du er tjukk og ekkel så lyser det av deg og du blir kanskje ikke den folk automatisk tar kontakt med. Om du derimot tenker at du skal eie kroppen din og vise at du er komfortabel og føler deg fin blir du lettere å ta kontakt med, for du får en helt annen utstråling! 10 kg «overvekt» er ikke mye. Jeg har over 50 kg overvekt men har verdens beste kjæreste «på tross av» det. Følte lenge det samme som deg, men med en gang jeg begynte å tro litt mer på meg selv så fant jeg flere som var interesserte. Det er noen der ute for alle! Og at «alle» mannfolk vil ha slanke, modellkjærester er bare tull. Alle har ulike preferanser, og de aller fleste vil ikke ha noe imot 10 kg ekstra så lenge du har en bra personlighet og er snill og grei :))  

Anonymkode: 0cd55...4b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din holdning til deg selv har mer å si enn andres syn på deg. Om du tenker du er tjukk og ekkel så lyser det av deg og du blir kanskje ikke den folk automatisk tar kontakt med. Om du derimot tenker at du skal eie kroppen din og vise at du er komfortabel og føler deg fin blir du lettere å ta kontakt med, for du får en helt annen utstråling! 10 kg «overvekt» er ikke mye. Jeg har over 50 kg overvekt men har verdens beste kjæreste «på tross av» det. Følte lenge det samme som deg, men med en gang jeg begynte å tro litt mer på meg selv så fant jeg flere som var interesserte. Det er noen der ute for alle! Og at «alle» mannfolk vil ha slanke, modellkjærester er bare tull. Alle har ulike preferanser, og de aller fleste vil ikke ha noe imot 10 kg ekstra så lenge du har en bra personlighet og er snill og grei :))  

Jeg tror du har veldig mye rett i det. Og jeg har ikke noe gode tanker om meg selv. Det skinner gjerne igjennom. Hvordan skal jeg prøve å snu dette? 

Alle ønsker vel ikke det, men føles gjerne sånn når man føler seg langt i fra det. 

Så kjekt at du har fått snudd dette og at du har møtt en snill og god kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har veldig mye rett i det. Og jeg har ikke noe gode tanker om meg selv. Det skinner gjerne igjennom. Hvordan skal jeg prøve å snu dette? 

Alle ønsker vel ikke det, men føles gjerne sånn når man føler seg langt i fra det. 

Så kjekt at du har fått snudd dette og at du har møtt en snill og god kjæreste. 

Hm, det er ikke så lett det der! Jeg har jo ikke snudd det 100%, for jeg og har jo dager der jeg føler meg elendig og usexy...men tror det hjelper å finne noe ved seg selv man liker, begynne å tro litt mer på de som sier positive ting om deg. Ta det til deg og ikke bare børst det vekk. Følg noen kroppspositiv-kontoer på sosiale medier og la vær å se på ting som gjør at du føler deg dårlig med seg selv. 

Er helt enig i at det føles sånn, men så er gjerne de som på «død og liv» skal ha slike modelldamer (og som ikke godtar noe annet) heller ingenting å samle på. De er ikke verdt din oppmerksomhet uansett. Jo mer jeg begynte å se og søke ble jeg bevisst på at mange menn ikke er ute etter det i det hele tatt! Og tingene jeg ikke liker ved meg selv, som jeg ser på som negativt og for stort, er de delene av meg kjæresten min liker best🙈 Har som sagt ikke snudd det 100% og har fortsatt mine usikkerheter. Det tror jeg vi alle har, selv de mest «perfekte». Men et sted må man starte, og da er det enklest å starte med seg selv og egen selvfølelse, ikke andre. You can do it💪🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, det er ikke så lett det der! Jeg har jo ikke snudd det 100%, for jeg og har jo dager der jeg føler meg elendig og usexy...men tror det hjelper å finne noe ved seg selv man liker, begynne å tro litt mer på de som sier positive ting om deg. Ta det til deg og ikke bare børst det vekk. Følg noen kroppspositiv-kontoer på sosiale medier og la vær å se på ting som gjør at du føler deg dårlig med seg selv. 

Er helt enig i at det føles sånn, men så er gjerne de som på «død og liv» skal ha slike modelldamer (og som ikke godtar noe annet) heller ingenting å samle på. De er ikke verdt din oppmerksomhet uansett. Jo mer jeg begynte å se og søke ble jeg bevisst på at mange menn ikke er ute etter det i det hele tatt! Og tingene jeg ikke liker ved meg selv, som jeg ser på som negativt og for stort, er de delene av meg kjæresten min liker best🙈 Har som sagt ikke snudd det 100% og har fortsatt mine usikkerheter. Det tror jeg vi alle har, selv de mest «perfekte». Men et sted må man starte, og da er det enklest å starte med seg selv og egen selvfølelse, ikke andre. You can do it💪🏻

Takk for at du gir meg tipsene dine og tilbakemeldingene dine. Skal prøve dette med å gjerne være litt mer positiv om meg selv. Vi er dessverre av og til vår verste fiende. Vet at livet ikke hadde blitt perfekt med en kjæreste, men å hatt en på godt og vondt. Og gjort kjekke ting med og som var glad i meg som jeg er. Hadde vært fantastisk. Og som du sier kjæresten liker det du liker minst. Synes du har vært flink å snudd dette selvom det ikke er 100% så er du på god vei. Og håper jeg kan klare det samme. 

Startet for et par dager siden med litt bevisst inntakt av snop og sånt. Så får jeg se. Lurer litt på å legge på hyllen det å finne noen i en periode og heller ta det opp igjen på sikt. Tenkte da datingsider. Vet ikke hva som er lurt. Jeg håpte det hadde gått ann å finne noen selvom man ikke var på sitt beste, men det er gjerne ikke sånn. Man må være på sitt beste for å finne noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut som du har det så greit med deg selv og derfor trøstespiser. Du kan helt sikkert få deg en type med den vekta du har nå, men kjæreste er ikke løsningen på alt. Du bør ikke gå ned i vekt for å få deg kjæreste, men fordi du kommer til å pådra deg helseproblemer på sikt. Foreslår at du tar tak i vektproblemene dine og legger kjærestejakten på hylla til du har fått ordnet opp i ting. Bryt den vonde sirkelen du har havnet i. 

Anonymkode: 6ebb0...089

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke ut som du har det så greit med deg selv og derfor trøstespiser. Du kan helt sikkert få deg en type med den vekta du har nå, men kjæreste er ikke løsningen på alt. Du bør ikke gå ned i vekt for å få deg kjæreste, men fordi du kommer til å pådra deg helseproblemer på sikt. Foreslår at du tar tak i vektproblemene dine og legger kjærestejakten på hylla til du har fått ordnet opp i ting. Bryt den vonde sirkelen du har havnet i. 

Anonymkode: 6ebb0...089

Takk. Det er det jeg har kommet frem til. Jeg er ikke på en plass jeg har det så bra så må prøve på dette i sommer er planen. Så vekten og det å prøve å bli mer glad i meg selv. Så får dating komme seinere. Hadde jeg datet og det ikke gått bra hadde jeg vel mente det er meg det er noe galt med. Så tenker å slette alt sånn og skulle det dukke opp en på en annen arena så er det positivt, men trenger ikke det nå kjenner jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så teit å si. For ekstremt kjekke gutter kan like deg, mens helt middelmådige ikke gjør det. Det finnes ingen fasit på hvem som gjør det. 

Anonymkode: fba95...31f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...