AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Vet ikke hvor mange flere jeg orker å møte og bli skuffet over og slippe inn i livet mitt (som å meldes, ringes osv så er det ingenting). Skikkelig slitsomt og blir lei meg for hver gang det er feil og blir aldri rett. Mistet motet nå. Tenker at jeg blir evig singel. Må få det ut. Sorry. Skikkelig deppa her nå. Anonymkode: 135d5...e61 2
Hr. Aktiv Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Det er flere som har det slik, men holder nå på fortsatt. Tenker ikke så mye på det. Orker heller ikke legge så veldig mye i det heller. Bare at damer er veldig ivrige i å komme til sengs. Oiii tenker jeg da. Du er det du ja. Er du like ivrig opp mot andre menn også når vi allerede har en relasjon? Jo for jeg kan aldri tenke meg at jeg er sååå bra at du stopper her liksom når de før ikke har vært det. Så når jeg da har tenkt den tanken så blir det ikke så raskt og depper heller ikke for damer har ikke tid til å date lenge før det blir noe hanky panky de. Å bli kjent trenger man ikke i disse dager der ons. er høyeste pri. Så kjæreste uteblir desverre inntil det dukker opp ei som vil bli akkurat det. 1
Matrosen Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Dette høres helt klisjé ut, men jeg var på samme sted som deg for et par år siden. Hadde 3 korte, mislykkede forhold som endte med friendzone, utroskap og en som ikke klarte å bestemme seg før jeg ga opp helt å "lete". Slo meg egentlig til ro med å være singel en god stund, fokusere på karriere og venninner, og så for 4 år siden ble jeg bedre kjent med han jeg nå skal gifte meg med😊 det jeg kan si til deg, basert på min historie, det er lov til å ha the blues og føle seg deppa når slike ting ikke lever opp til forventningene. Ta tiden til å fokusere på deg selv, og (klisjé, jeg vet 😅) plutselig kan du møte den rette😊 Ikke gi opp! Ta vare på deg selv❤️ 2
Lover Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Jeg sier som de to andre herrene her at du ikke må gi opp. Legg fortiden bak deg og prøv videre, treff folk. Plutselig en dag har du vært sammen med noen så lenge at du innser at du faktisk ikke risikerer å miste ham denne gangen. Stå på, ikke skuff Lady Love. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 26 minutter siden, Matrosen skrev: Dette høres helt klisjé ut, men jeg var på samme sted som deg for et par år siden. Hadde 3 korte, mislykkede forhold som endte med friendzone, utroskap og en som ikke klarte å bestemme seg før jeg ga opp helt å "lete". Slo meg egentlig til ro med å være singel en god stund, fokusere på karriere og venninner, og så for 4 år siden ble jeg bedre kjent med han jeg nå skal gifte meg med😊 det jeg kan si til deg, basert på min historie, det er lov til å ha the blues og føle seg deppa når slike ting ikke lever opp til forventningene. Ta tiden til å fokusere på deg selv, og (klisjé, jeg vet 😅) plutselig kan du møte den rette😊 Ikke gi opp! Ta vare på deg selv❤️ Så kjekt å lese din historie. Så glad på dine vegne ❤️ Håper jo at jeg kunne være heldig til slutt. Anonymkode: 135d5...e61 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 45 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er flere som har det slik, men holder nå på fortsatt. Tenker ikke så mye på det. Orker heller ikke legge så veldig mye i det heller. Bare at damer er veldig ivrige i å komme til sengs. Oiii tenker jeg da. Du er det du ja. Er du like ivrig opp mot andre menn også når vi allerede har en relasjon? Jo for jeg kan aldri tenke meg at jeg er sååå bra at du stopper her liksom når de før ikke har vært det. Så når jeg da har tenkt den tanken så blir det ikke så raskt og depper heller ikke for damer har ikke tid til å date lenge før det blir noe hanky panky de. Å bli kjent trenger man ikke i disse dager der ons. er høyeste pri. Så kjæreste uteblir desverre inntil det dukker opp ei som vil bli akkurat det. Møter du damer som fort ønsker sex? Jeg er motsatt ønsker ikke ons og å ligge rundt. Blir motløs av det samme. Men som ønsker gjerne bare sex og evt tidlig, Anonymkode: 135d5...e61
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Skrevet 25. april 2020 41 minutter siden, Lover skrev: Jeg sier som de to andre herrene her at du ikke må gi opp. Legg fortiden bak deg og prøv videre, treff folk. Plutselig en dag har du vært sammen med noen så lenge at du innser at du faktisk ikke risikerer å miste ham denne gangen. Stå på, ikke skuff Lady Love. Takk. Tror du et tips er å slette disse dating appene en stund eller fortsette? Anonymkode: 135d5...e61
Lover Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk. Tror du et tips er å slette disse dating appene en stund eller fortsette? Anonymkode: 135d5...e61 Har du tro på dem da? Hva er hobbyene eller lidenskapene dine?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #9 Skrevet 25. april 2020 Akkurat nå, Lover skrev: Har du tro på dem da? Hva er hobbyene eller lidenskapene dine? Det er der jeg har møtt noen i fra. Om jeg har troen på de er jeg faktisk litt usikker på, men ikke funnet andre arenaer å møte noen på. Liker turer, litt trening og å ha det kjekt som ut å spise, sosial med venner, kino, bowling osv. Anonymkode: 135d5...e61
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #10 Skrevet 25. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker at jeg blir evig singel Hva er galt med dette? Anonymkode: ea829...68a
Hr. Aktiv Skrevet 25. april 2020 #11 Skrevet 25. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møter du damer som fort ønsker sex? Jeg er motsatt ønsker ikke ons og å ligge rundt. Blir motløs av det samme. Men som ønsker gjerne bare sex og evt tidlig, Anonymkode: 135d5...e61 Ja ikke på date en fordi den foregår på steder der sex er helt utelukket, men de vil bestemme hvor vi møtes på date to og det er hjemme hos. Hvorfor det tenker jeg kan vi ikke møtes ute et sted og finne på noe sammen? Nei kan ikke det. Vi må sitte sammen f.eks. i en sofa. Kan vi ikke heller sitte rett overfor hverandre da slik at vi kan ha øyekontakt? Nei det går nok ikke. Altså mattekunnskapen min er ikke helt på vidda. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #12 Skrevet 25. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er galt med dette? Anonymkode: ea829...68a Ønsker en å finne på kjekke ting med, sex, kos og en som bryr seg litt ekstra om meg. Får ikke dekket dette med venner eller barn. Anonymkode: 135d5...e61
Lover Skrevet 25. april 2020 #13 Skrevet 25. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ønsker en å finne på kjekke ting med, sex, kos og en som bryr seg litt ekstra om meg. Får ikke dekket dette med venner eller barn. Anonymkode: 135d5...e61 Også blir du skuffet når han forsvinner ut av livet ditt. Det forstår jeg veldig godt, ingen liker det, men du må nesten regne med at det kan skje, for den du dater sin skyld også, sånn at ingen "forplikter" seg til noe som aldri ville virket. Det er jo det gjensidige langvarige du er ute etter, og noen er barnslige når de trekker seg ut, men trekke seg ut må du ha med i betraktningen at noen vil gjøre frem til du finner den rette. Så vær trygg på at du vil takle det på en grei måte på forhånd, at du har et anker i en god venn for eksempel, det er mitt råd. Ikke ut på dypt hav uten redningsvest. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #14 Skrevet 26. april 2020 Ikke bruk så mye tid på teksting og utlevering før dere møtes på en kaffedate. Det er helt ufarlig, og du slipper å utlevere deg før du ser om kjemien klaffer. Er han tilbakeholden med å møtes, er han sikkert ikke noe å satse på. Veldig mange dater mange, og plutselig klaffer det en dag. Anonymkode: c7674...893 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #15 Skrevet 26. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bruk så mye tid på teksting og utlevering før dere møtes på en kaffedate. Det er helt ufarlig, og du slipper å utlevere deg før du ser om kjemien klaffer. Er han tilbakeholden med å møtes, er han sikkert ikke noe å satse på. Veldig mange dater mange, og plutselig klaffer det en dag. Anonymkode: c7674...893 Dette tror jeg er et veldig godt råd. Det kommer jeg til å følge selv. Jeg er på samme sted som deg TS, men jeg har tatt en pause fra det. Ingen menn på et år nå. Det er godt å få en pause fra det, og nå med koronaen må jo pausen fortsette en stund til. Kan anbefale deg en pause for å komme til hektene, bearbeide det du har opplevd av dårlige erfaringer og tenke gjennom hva du ønsker i et forhold. Hvordan en mann skal være for at det skal fungere mellom dere. Og hva du bør styre unna. Ta deg tid til å kjenne etter og ta deg tid til en periode hvor du ikke hele tiden blir såret og skuffet. Jeg var så på felgen i fjor at jeg var nødt for å slette alt og flytte fokus på andre ting for ikke å miste all tro på menn og forhold. Håper jo at det skal bli mulig å finne en normal mann etterhvert for vil jo så gjerne oppleve kjærlighet igjen. Men nå tar jeg meg den tiden det tar og tenker på hvordan jeg kan få det bedre på alle måter. Anonymkode: 5c46d...e32 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #16 Skrevet 26. april 2020 12 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Ja ikke på date en fordi den foregår på steder der sex er helt utelukket, men de vil bestemme hvor vi møtes på date to og det er hjemme hos. Hvorfor det tenker jeg kan vi ikke møtes ute et sted og finne på noe sammen? Nei kan ikke det. Vi må sitte sammen f.eks. i en sofa. Kan vi ikke heller sitte rett overfor hverandre da slik at vi kan ha øyekontakt? Nei det går nok ikke. Altså mattekunnskapen min er ikke helt på vidda. Begynner å skjønne hvorfor du bare ender opp med frigide, kalde damer hvis dette er måten du siler ut "de som bare vil ha sex". Alle normale damer med hjerte og blod vil jo løpe når du er så mistenksom og skal bestemme alt. Anonymkode: cf51d...38c 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #17 Skrevet 26. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker en å finne på kjekke ting med, sex, kos og en som bryr seg litt ekstra om meg. Får ikke dekket dette med venner eller barn. Anonymkode: 135d5...e61 Du har gode forventninger til et forhold, men ... Har du allerede vært i et forhold? Anonymkode: ea829...68a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #18 Skrevet 26. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har gode forventninger til et forhold, men ... Har du allerede vært i et forhold? Anonymkode: ea829...68a Ja, har vært i et forhold før. Hvorfor lurte du på det? Anonymkode: 135d5...e61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå