Gå til innhold

Er de fleste menn hebefile?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke de fleste menn er det, men hebefili blir mer og mer normalisert i vår kultur, så er kanskje derfor man får det inntrykket. Tror det kulturelt og ikke naturlig.

Anonymkode: 3e0d1...293

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror menn synes tanken om å være seksuell læremester for en ung jente, er veldig spennende. 

Jeg er kvinne selv,  og tror ikke kvinner synes det er spennende med en veldig ung gutt.  

Anonymkode: 1edb5...6df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som henger på kvinneguiden er ikke akkurat representative for de fleste menn.. 

Anonymkode: ef0de...94c

Nei, riktig + at det stort sett er guttunger som svarer i sånne tråder, og ikke menn.

Anonymkode: 9b621...7ad

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror menn synes tanken om å være seksuell læremester for en ung jente, er veldig spennende. 

Jeg er kvinne selv,  og tror ikke kvinner synes det er spennende med en veldig ung gutt.  

Husker da jeg var helt ung og en mann som da var i midten av 30 årene fortalte med at fantasien hans var å lære opp en mye yngre damer. Husker jeg syntes det var kvalmt. Både jeg og de jentene jeg kjente til foretrakk jevnaldrende gutter. Alltid noen som fortrekker større aldersforskjeller, men det er lang ifra flesteparten

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har alltid vært normen at mannen er noen år eldre enn kvinnen i et forhold. Det er slik i dag, og det var slik i førindustriell tid.

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke de fleste menn er det, men hebefili blir mer og mer normalisert i vår kultur, så er kanskje derfor man får det inntrykket. Tror det kulturelt og ikke naturlig.

Anonymkode: 3e0d1...293

Aldri hørt om "hebefil" før, og vet ikke helt hva det er. Men det er ikke unaturlig for kvinner i tenårene å ha sex, det er strengt tatt veldig naturlig. I steinalderen venta man nok ikke til man var 30 med å ha barn for å si det slik

Anonymkode: 8244c...d0f

AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri du vil få noe ærlig svar på dette TS, til det lever du i et for moralisert samfunn.

Jeg er ganske sikker på at de ligger i menns natur, å skulle tiltrekkes kvinner seksuelt fra de er kjønnsmodne, altså fra de kan få og bære frem barn.

Dette lyst-mønsteret er ikke noe som  plutselig forsvinner, bare fordi vi i vesten de siste generasjoner er blitt mer siviliserte, og fått en samfunnsmoral der sier barn skal beskyttes (og godt er det).

Anonymkode: 11017...820

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om "hebefil" før, og vet ikke helt hva det er. Men det er ikke unaturlig for kvinner i tenårene å ha sex, det er strengt tatt veldig naturlig. I steinalderen venta man nok ikke til man var 30 med å ha barn for å si det slik

Anonymkode: 8244c...d0f

You don't say.. Mange er jo kjønnsmodne fra 11-12 års alder, men vi er ikke i steinalderen nå. Det er ikke nødvendig at vi får 20 barn og det er ikke nødvendig å begynne tidligst mulig. 

Anonymkode: 37452...c26

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de fleste menn hebefile? Virker sånn!

Ok. Så er har du brukt den berømte bøttetesten for å bekrefte din teori?

Bøttetesten: For å finne ut om det er fisk i havet slenger du ut en bøtte og drar den opp med ti liter sjøvann. Er det fisk i bøtten, finnes fisk. Er det ikke fisk i bøtte, nei da er det ikke fisk i havet.

I ditt tilfelle søker du etter en hebofil for å sjekke at han er mann og hebefil. Du får bekretet begge deler og derfor er alle menn hebefile. Forresten et utrykk vi ikke trenger. Er mannen gammel nok er det pedofili i min bok. Og selvfølgelig tenner ikke de fleste menn på jenter i 12-årsalderen!

Endret av MortenMinstelønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...