AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Ble singel like før jul og storkoste meg den første mnd. Så lasta jeg ned tinder og har møtt noen derfra uten at det har blitt noe særlig mer.Hadde en ff noen mnd,men det bare skled ut av seg Nå kjenner jeg blir stresset og urolig på kveldstid,det er akkurat som om jeg må få snap eller meldinger (oppmerksomhet) 🤔 Jeg vil kunne sitte og kose meg med film og godis og bare nyte singellivet slik som første stunden,men jeg får det ikke til og blir bare å trykke på tlf. Anonymkode: 7e2ca...0eb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Det er helt normalt. Noen er avhengige av å ha noen eller være på konstant leting hele tiden og noen er helt komfortable som single. De fleste er vel en eller annen på plass på skalaen mellom de to. Vet ikke om det er så mye å gjøre med det? Det er et instinkt man har å ha lyst på oppmerksomhet og kjærlighet fra noen av biologiske grunner:-) Men skjønner at det er slitsomt når ting ikke går som en ville eller man vil "nyte singellivet" som du sier. Anonymkode: 285e8...3e4 1
Hr. Aktiv Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Det går fint. Har et halvår uten noe seriøst her nå. Orker ikke noe useriøst så da blir det bare meg selv. Men det hadde vært fint med ei som ville hengt litt her ja sånn i en 30 - 40 år.
Nmtt Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 7 år singel og savner ikke noe kjæreste nå, men litt kos innimellom kunne vært digg da. deilig å leve livet på mine egne premisser 😃
Gjest Katarina441 Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Slå av telefonen i 3 timer og legg den bort, så har du ikke noe valg med å nyte filmen😉 Eller legg den utenfor synsfeltet ditt, er så fort å grabbe tak i mobilen så fort en har et nanosekund som er stille... i diise pandemi tidene går jo dette som smurt😂
Gjest Gaea Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 Kjenner meg igjen, synes chatting og dating/bli kjent med nye mennesker er avhengighetsdannende... Nesten ensomt om jeg ikke har noen å snakke litt med på kveldstid. Tror ikke det kun er for oppmerksomhet, er nok heller litt håpløs romantiker som innerst inne alltid har et håp om å møte "den rette", og har lett for å bli litt betatt. Har dessverre ingen gode råd, men du er ikke alene 😅
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Jeg var sånn selv en periode, men etter å ha pleid uforpliktende og overfladisk kontakt med div. menn på datingapper måtte jeg gå noen runder med meg selv. Tiden vår er verdifull og hva brukte jeg den på? Hva satt jeg igjen med? Ingenting, bare overfladisk oppmerksomhet, tomme løfter og andre luftslott. Så snart man innser at internett, ei heller sosial media, kan erstatte eller konkurrere med det virkelige livet, så blir det liksom ikke så interessant. Etterhvert begynte jeg også å få avsmak for alle mennene som kunne se meg, kommentere meg og eventuelt oppsøke meg på andre plattformer. Jeg likte det ikke i det heletatt. Vi er nok i oss selv. Vi trenger ikke søke noen som helst i "fake reality" aka internett. H*n som skal leve sammen med deg kommer når h*n kommer. Anonymkode: c666f...2da 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå