AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Nattklubber osv. Når tror dere åpner? Om dere skal gjette en dato. Anonymkode: 887f2...8ff
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. september. Anonymkode: d6dbf...37e Seriøst? Ikke før? Virker jo som færre og færre tilfeller for hver dag. Anonymkode: 887f2...8ff
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Lol, leste overskriften på forsiden veldig fort, og da leste jeg "underlivet" gitt Anonymkode: b8c2f...844 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Lol, leste overskriften på forsiden veldig fort, og da leste jeg "underlivet" gitt Anonymkode: b8c2f...844 Haha! I såfall er det ca kl 22 Anonymkode: 49327...e8c 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 Kanskje til høsten.... Anonymkode: 38b95...fea
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Skrevet 25. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Haha! I såfall er det ca kl 22 Anonymkode: 49327...e8c Jaha ja Vel for meg er det fortsatt sånn ca. i september, ja om jeg møter noen da da, -liker denne perioden med alene tid litt for mye kjenner jeg, ingen fristelser, ingen tilnærminger, heeelt greit! Hilsen korona-nonne :p Anonymkode: b8c2f...844
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 Det spørs jo helt på hva slags data man får inn etter barnehageslippet. En pub minner jo på mange måter om en barnehage, både med tanke på tetthet mellom brukerne, og oppførselen deres. Anonymkode: 17d6a...51f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #9 Skrevet 25. april 2020 Jobber selv i bransjen og det ser ikke ut som jeg kommer meg i jobb før juni/juli, Meeen dette er ekstremt forskjellig, både fra kommune til kommune og ting som hvor stort lokale er, hvor mange sitt etc. Men at det blir "Som før"? Nei ikke sjangs før til høsten. Her i kommunen har de med uteservering begynnt å åpne litt, heldigvis. Selv så håper jeg at jeg kommer meg tilbake på jobb i juni/juli (i følge sjefen) Anonymkode: 0001e...bc3 1
Drizzt Skrevet 25. april 2020 #10 Skrevet 25. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nattklubber osv. Når tror dere åpner? Om dere skal gjette en dato. Anonymkode: 887f2...8ff Kanskje mot slutten av året? Eller neste år. Alle steder hvor folk samler seg tett blir de siste som åpner.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #11 Skrevet 25. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaha ja Vel for meg er det fortsatt sånn ca. i september, ja om jeg møter noen da da, -liker denne perioden med alene tid litt for mye kjenner jeg, ingen fristelser, ingen tilnærminger, heeelt greit! Hilsen korona-nonne :p Anonymkode: b8c2f...844 Også slipper du å få aids, noe som er en stor bonus Anonymkode: f27a6...eff
OPIgirl Skrevet 26. april 2020 #12 Skrevet 26. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Ikke før? Virker jo som færre og færre tilfeller for hver dag. Anonymkode: 887f2...8ff Tror du virkelig vi kan slappe av selv om tilfellene blir færre? Om vi åpner opp alt for fort alt for tidlig, er vi snart tilbake til start.
OPIgirl Skrevet 26. april 2020 #13 Skrevet 26. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spørs jo helt på hva slags data man får inn etter barnehageslippet. En pub minner jo på mange måter om en barnehage, både med tanke på tetthet mellom brukerne, og oppførselen deres. Anonymkode: 17d6a...51f Amen.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #15 Skrevet 26. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Ikke før? Virker jo som færre og færre tilfeller for hver dag. Anonymkode: 887f2...8ff Det er vel nettopp fordi vi har stengt ned mye at det er færre tilfeller pr dag nå? Men jeg tror en del steder ikke vil få åpne i år. Noen utesteder vil nok få åpne til høsten, men da de som kan spre gjestene godt ut over lokalene, og kun ha ett begrenset antall gjester inne. Mange utesteder har jo tidligere hatt ett maksimum på 700-1000 personer, og så store steder tror jeg ikke vil få åpne som normalt igjen i år. Anonymkode: 047de...063
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #16 Skrevet 26. april 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Også slipper du å få aids, noe som er en stor bonus Anonymkode: f27a6...eff Aids? Greit å tenke over evt. kjønnssykdommer, men aids har aldri vært i tankene mine tror jeg. Er også bifil kvinne, og ønsker ikke egentlig hverken sex eller forhold før jeg evt. møter hun jeg er forelsket i igjen. Anonymkode: b8c2f...844
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #17 Skrevet 29. april 2020 På 25.4.2020 den 23.26, AnonymBruker skrev: Også slipper du å få aids, noe som er en stor bonus Anonymkode: f27a6...eff Aids? Er du helt tett i hodet? Man får ikke AIDS, man kan bli smittet av HIV (som uten behandling kan utvikle seg til AIDS). Dvs. at alt av immunforsvar er borte. Hiv tar kverken på immunforsvaret og når det er borte så sitter man igjen med AIDS. Dessuten så smitter ikke hiv så lett, og sjansen for at ts skal finne seg en hookup med hiv (ikke aids altså) er liten. Og i tillegg, så er sjansen litt for å bli smittet. Og hvis vedkommende har det, og er klar over det så går personen på behandling og kan derfor ikke smitte andre. Du feiler altså med innlegget ditt nå. Det er utrolig mange uopplyste folk på kg 🤣 Anonymkode: ad2a1...90a 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #18 Skrevet 30. april 2020 På 29.4.2020 den 11.56, AnonymBruker skrev: Aids? Er du helt tett i hodet? Man får ikke AIDS, man kan bli smittet av HIV (som uten behandling kan utvikle seg til AIDS). Dvs. at alt av immunforsvar er borte. Hiv tar kverken på immunforsvaret og når det er borte så sitter man igjen med AIDS. Dessuten så smitter ikke hiv så lett, og sjansen for at ts skal finne seg en hookup med hiv (ikke aids altså) er liten. Og i tillegg, så er sjansen litt for å bli smittet. Og hvis vedkommende har det, og er klar over det så går personen på behandling og kan derfor ikke smitte andre. Du feiler altså med innlegget ditt nå. Det er utrolig mange uopplyste folk på kg 🤣 Anonymkode: ad2a1...90a Så du mener at HIV er noe bedre? Så klart vet jeg at man får HIV først da, OMG. Fakta er at menn tømmer seg bare i flest mulig damer og elsker å spre sykdommer og ødelegge damer psykisk. Så jeg oppfordrer alle damer til å holde seg unna menn. Tenk på alle som har senskader pga kjønnssykdommer pga menn Herpes etc. Vil du ha det? Derfor er det ikke noe tap at utesteder har stengt, siden da får ikke menn gjort så mye skade egentlig.. Det er synd det er sånn. Anonymkode: f27a6...eff
Anbefalte innlegg