AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Vår på 10 mnd har nok en periode med seperasjonsangst, pluss at det kommer litt tenner og diverse. Men det er så slitsomt at han bare klager og sutrer og klenger på meg hele dagen. Hvis han og pappaen står opp tidlig (vi sover til 8 annenhver dag, baby er klar for dagen 5-6), så leker han selv de to tre timene, skal bare vise pappaen ting og leke sammen tidvis. Pappaen får lest avisen, laget frokost til jeg står opp og brygget kaffe. Det er masse latter og kos. Helt til jeg står opp.. da er det gråt med en gang, krabber rett bort for å dra seg oppover beinet mitt og bare sutring «mamamamamama». Blir da bært på armen min til han skal sove 8:30, griner med en gang han blir satt ned. Hvis jeg står opp tidlig, er det sånn nesten hele tiden. Får ikke satt på kaffetrakteren en gang uten at han hylgriner. Så når pappa våkner er jeg i dårlig humør, dritsliten og har kanskje fått til å skjære opp noen brødskiver innen han kommer 🙈 han er sånn med meg hele dagen nesten, får til en halvtime med egen lek her og der, men mye klaging og må konstant underholdes når jeg er tilstede. Hyler hvis jeg går i et annet rom, ut døra eller opp/ned en etasje. Er det samme med legging, pappaen kan legge han våken i senga, si natta og gå ut og han sover på 10 min. Jeg må bære og synge og kose til han sovner, hvor det å legge han ned er mer enn litt risky 😅 regner med det er en periode, men er førstegangs og aner ikke hva slags tidshorisont jeg skal se for meg? Har vart over en måned allerede. Kom gjerne med tips om du har opplevd liknende! Anonymkode: c639d...e1d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Har dessverre ingen råd - men er som å lese om oss. Mini her er 11 mnd neste uke. Sender styrkeklem ♥️ Anonymkode: aa8f7...59e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Har ingen råd, men du er ikke alene. Han suger seg fast beina mine. Krever så mye mindre av pappaen, enn av meg. Kan ikke gå på do uten at han gråter og hamrer på døra, selvom pappaen er hjemme.. Går seg nok til❤️ Anonymkode: ac864...2f3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Ikke det du vil høre, men har en på 3.5 som fortsatt har disse tendensene 🤪 Men det skyldes nok mest ny baby i hus. Ser din mann hvor sliten du blir? Kan du få en ekstra sovemorgen her og der? Anonymkode: fae9f...16b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 TS her. Godt å høre at flere er i samme båt ❤️ Synes alle andre jeg kjenner med barn er sånn «når de ble 10 mnd var da det ble skikkelig gøy! Masse personlighet og de blir så selvstendige» 😂🤷🏼♀️ Merker jo det også, er vi på lekeplassen osv så er det jo et helt annet humør! Men hjemme er konstant sutring. håper det går over for både dere og oss snart, takk for støttende ord! Pappaen er topp, jeg får sove når jeg trenger. Men han er sliten han og, er nylig i pappaperm og har mesteparten av ansvaret (jeg har hjemmekontor). Og våkner mye om natta han og. Men vi kommer oss gjennom Anonymkode: c639d...e1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå