Mezzosoprena Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 13 minutter siden, Arba skrev: Sto opp i går morges med brystsmerter ved hoste (tørrhoste). Ingen feber, men følte meg noe dårlig på ettermiddag/kveld. Har merket at jeg gradvis har begynt å bli hes i stemmen også. Verdt å nevne at jeg i det siste har hatt noe "variert miljø" i magen. Hvordan tenker du at vi skal vite dette? Du har vel sett symptomslista på covid-19, på samme måte som vi. Det eneste som kan bekrefte eller avkrefte dette er en evt. test - men den får du sikkert ikke...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Er bare en test som kan avdekke det. Anonymkode: 0dccb...062
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Det kan du ikke vite. Anonymkode: d21cd...fde
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Er bare en test som kan avdekke det. Anonymkode: 0dccb...062 Og den får hen ikke. Anonymkode: d21cd...fde
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 Vi er hundretusenvis som har hatt symtom i Norge etter 20 februar som ikke har vært testet. Jeg selv har hatt både hoste, feber, brystsmerter mens andre i familien/huset har hatt tilsvarende symtom, noen også med magesmerter/diaré. Uansett ingen har oppsøkt lege da det inne har vært nødvendig. hos oss har det pågått siden 10mars, og fortsatt ikke symptomfri. Grunnet lengden så er det sikkert ikke Korona, men et av utallig andre mindre farlige virus som mesteparten av de syke har. Poenget er at du uansett må anta det er Korona når man får et eller flere av symptoma, og holde deg langt unna folk inntil det går over. Anonymkode: 2f0de...ed7
Kragebein Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Kragebein, adm
Fremhevede innlegg