Gå til innhold

Ungdomsherberge (i London?)

Isabel

Anbefalte innlegg

Har funnet billige flybilletter, og nå er det bare overnattingen som gjenstår. Satser på herberge, de er ofte billige. Forslag? Noen som har overnattet på herberge i London? Hva bør jeg unngå? Ofte mye bråk/uro på disse stedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Ungdomsherberg er ofte ikke billig hvis du ikke vil bo på rom med andre.. Tomanns-rom er sjeldent billigere enn billige hotell.

Det billigste overnattingsstedet i London heter Tent City, og har, som navnet tilsier, masse militærtelt ;) Koster 4 pund natta.. Dette er definitivt for backpackere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

london house er et bra og BILLIG hereberg,ligger i Basewater.ligger en holdeplass med tuben fra oxford street. har bodd der en gang, vi var tre stk og bet 400-500 kr hver for 4 dager og fikk eget rom. måtte dele bad med andre bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kontaktet KFUK-hjemmet for snart en måned siden, og da var det allerede fullt de siste ukene i juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
foressten' date=' susanne: har du selv overnattet på tent city? hvordan var det der?[/quote']

Ja, bodde der for noen år tilbake. Synes egentlig det var veldig gøy :) Bare veeeldig varmt om morgenen, perfekt for morgenfugler..

Men hm...surfet litt, og ser ut som om det er nedlagt :( Det var synd..hadde planlagt å bo der flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
fant en side om tent city:

http://www.accomodata.co.uk/061196.htm

virket ganske arti! hehe.. drar til london for å ligge i telt! :ler:

Se der ja :) Skriv en mail til dem for å forsikre deg om at de faktisk har åpent.

Likte meg veldig godt der..massevis av ungdom som reiser verden rundt. Men ops, den ligger nokså langt unna London. Men for oss passet det fint, dro tidlig..kom tilbake sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...