AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 (endret) Jeg er for tiden på diett (...) og liker å kose meg med snacks i helgene og på kveldstid. Prøvde en periode med "vanlig godteri", men synes det ikke er så tilfredstillende siden porsjonen gjerne blir liten, forsvinner fort og ikke er særlig mettende. Går nå som regel for en Barebell Salty Peanut-proteinbar, sukkerfri brus og Red Bull, drops, frukt eller grønnsaker - men etter en stund på diett begynner dette å bli ensidig og kjedelig. Hva er deres favorittsnacks som ikke går hardt utover kaloriinntaket (og lommeboka)? Anonymkode: 93440...58b Ryddet for lavt kaloriinntak. Edie, adm. Endret 26. april 2020 av Edie
MFO Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 (endret) Elsker frukt og spiser det til kos hver dag. Fins så mye digg å variere i! Ellers er hjemmelaget hummus og oppskåret grønnsaker en stor favoritt, evt kesam med krydder i til dipp. Micropop fra Coop med redusert fett og saltinnhold er også en favoritt til helgen. Vaniljekesam uten sukker med bær eller bær med mandelmelk og litt sukrin gold er også veldig digg! Endret 25. april 2020 av MFO 1
Gjest RoNo Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Is Zero, bær (ofte med hjemmelaget vaniljesaus med sukrin), sukkerfri gele, dobbel0 yoghurt. Ja, litt av hvert alt ettersom. Er det sjokolade jeg craver mauler jeg barnas frokostblanding (varierer hva de har med sjokoladesmak har ikke hatt det i hus på en stund). Og popkorn.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Popcorn, og sukkerfri is😅 evt annet saltsnacks, med lite fett😄 Anonymkode: 859fa...0cf
Jane Eyre Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 Grønnsaksdipp (gulerot, brokkoli, blomkål). Bland yoghurt naturell med valgfri dipmix. Er faktisk veldig godt 😄🌸 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Skrevet 25. april 2020 bær eller frukt med vaniljesaus, kjempegodt og sunt i tillegg. Kokesjokolade, jeg synes mørk sjokolade er så mektig så der klarer jeg å nøye meg med en stripe. Popcorn hvis jeg har noen å dele med, ellers ryker hele posen... 😜 Anonymkode: ba680...9d6 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 Grønnkålchips. En boks ananas i biter med litt yoghurt og bittelitt flytende honning. De sitron-inspinnene fra Dream (61 kcal for de små). Hvis jeg er veldig søtsugen funker det med noen dadler. Anonymkode: ec872...47f 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #9 Skrevet 25. april 2020 Spoiler Meller . Confecta kakao. Anonymkode: 995cd...e7a
Hmmmmmm Skrevet 25. april 2020 #10 Skrevet 25. april 2020 Rosiner, og enkelte produkter fra tights.no Så lenge det er sukkerfritt, får jeg ikke et sug fra helvete. For det er problemet mitt, går heller ikke over på flere dager🤐
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #11 Skrevet 25. april 2020 Dropp middagen og spis godteri istedet. Anonymkode: 3e26a...a73 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #13 Skrevet 26. april 2020 Gele uten sukker (8 kcal for en veldig stor porsjon) med vaniljesaus uten sukker! Anonymkode: 517f0...e76 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. april 2020 #14 Skrevet 26. april 2020 Ananas, Kiwi, Yoplait Vaniljeyoghurt og masse kanel 🤩
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #15 Skrevet 26. april 2020 Jeg bruker å spise bacongull. Er 265 kalorier i 50 gram. En porsjon på f.eks 30 gram er ganske stor synes jeg 😊 Anonymkode: a19a3...e5d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #16 Skrevet 26. april 2020 Jeg holdt på slik for noen år siden. Forsøkte å erstatte usunn snack, med sunnere snack. Følte stadig et savn etter noe på kveldstid. De siste 4-5 årene har jeg kun spist til måltidene. Tre måltider hver dag. Det utrolig er at jeg trodde det skulle være et savn, for det var jo så kos. Men sannheten er jo at jeg aldri tenker på mat/snop. Jeg savner ingenting. Jeg føler ikke behov for å spise samtidig som jeg ser på TV. Dette med snop og kos er en falsk følelse, litt som avhengighet av alkohol eller røyk. Noe man rett og slett ikke savner når avhengigheten først er brutt. Anonymkode: 4bda7...119 8
Gjest RoNo Skrevet 26. april 2020 #17 Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holdt på slik for noen år siden. Forsøkte å erstatte usunn snack, med sunnere snack. Følte stadig et savn etter noe på kveldstid. De siste 4-5 årene har jeg kun spist til måltidene. Tre måltider hver dag. Det utrolig er at jeg trodde det skulle være et savn, for det var jo så kos. Men sannheten er jo at jeg aldri tenker på mat/snop. Jeg savner ingenting. Jeg føler ikke behov for å spise samtidig som jeg ser på TV. Dette med snop og kos er en falsk følelse, litt som avhengighet av alkohol eller røyk. Noe man rett og slett ikke savner når avhengigheten først er brutt. Anonymkode: 4bda7...119 Har du sluttet å røyke? Jobber med saken og det er skikkelig vanskelig.... Noen tips? Livredd for å legge på meg 10 kg også
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #18 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, RoNo skrev: Har du sluttet å røyke? Jobber med saken og det er skikkelig vanskelig.... Noen tips? Livredd for å legge på meg 10 kg også Nei, aldri sluttet med røyk. Kun snoping, småspising og sjokolade. Det var noen andre som brukte sammenligningen med røyking, når jeg forklarte hvordan jeg hadde det. At det er et skapt behov, noe du tror du trenger, noe som er "kos", at det å slutte sitter langt inne fordi du er redd du aldri vil oppleve denne "kosen" igjen. Men i det du har klart det forstår du ikke hvorfor du hadde dette behovet. Anonymkode: 4bda7...119 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #19 Skrevet 26. april 2020 Kjærlighet-på-pinne. Bruker lang tid på en kjærlighetpåpinne sammenlignet med en sjokolade. Anonymkode: 3037a...c73 4
Forundret.. Skrevet 26. april 2020 #20 Skrevet 26. april 2020 Grønnkålchips?? Det høres jo uspiselig ut 🤢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå