AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Hvis man har fått sår hals pga temperaturforandringer over tid (fryse/svette), må man holde seg hjemme da? Er nok «vårforkjølelse», pleier å ha flere gjennom vår og sommer. Har ikke de andre symptomene på korona. Anonymkode: 4c73d...b9e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 hold deg hjemme Anonymkode: 4d631...2dc 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Vurder selv, men tenk gjennom konsekvensene. Anonymkode: 77216...609
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har fått sår hals pga temperaturforandringer over tid (fryse/svette), må man holde seg hjemme da? Er nok «vårforkjølelse», pleier å ha flere gjennom vår og sommer. Har ikke de andre symptomene på korona. Anonymkode: 4c73d...b9e Hadde ikke vært hjemme Anonymkode: 5abf9...371 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Jeg har sår hals ca tredjehver uke og kan ikke være hjemme bare pga det. Jeg har skjøre slimhinner og derfor får jeg lett sår hals. Om jeg skulle fått feber og/eller hoste ville jeg dog holdt meg hjemme Anonymkode: 104a6...83a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 Det spørs hvor sårt det er, og om du har andre symptomer. Jeg hadde svak sår hals av og på i en måned med flere dager mellom uten noe sår hals eller noen andre tegn. Dro på butikken for å handle mat max 1 gang i uken, og hold meg hjemme ellers. Regelen er vel at man skal holde seg hjemme til minst en dag etter at man ikke har noen symptomer på forkjølelser. Anonymkode: f43dd...8da 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Skrevet 25. april 2020 Det er lurt å være litt ekstra forsiktig, så ikke noen blir smittet bare fordi du ikke trodde det kunne være korona. Men for oss som har noen av symptomene store deler av året, er det klart at det ikke går an å være helt nazi på det. Anonymkode: 9c816...249
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har fått sår hals pga temperaturforandringer over tid (fryse/svette), må man holde seg hjemme da? Er nok «vårforkjølelse», pleier å ha flere gjennom vår og sommer. Har ikke de andre symptomene på korona. Anonymkode: 4c73d...b9e Ville som noen sier tenkt igjennom konsekvensene. Jeg ville avventet en dag ihvertfall til du ser hvordan det utvikler seg, spesielt med å besøke folk eller dra på jobb, hvis det innebærer at du er i samme rom som andre over tid. Også ville jeg målt feberen for sikkerhets skyld. Hvis du har feber eller får andre symptomer skal du uansett holde deg hjemme. Jeg har svært ofte litt sår hals (gjennom hele året), men merker fort/kjenner forskjell på om det "bare" er det vanlige, eller om det er noe virus. "Vårforkjølelse" ville jeg ikke tatt sjansen på å diagnostisere. Er jeg usikker holder jeg meg hjemme. Det er bedre for arbeidsplassen/samfunnet at du holder deg hjemme en dag ekstra, enn at tre stykker (eller flere) må gjøre det i neste runde fordi de ble smittet av deg. Anonymkode: f08b6...cc3
Anbefalte innlegg