Gå til innhold

Hva slags dyne bruker du nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker fortsatt dundyne som jeg bruker på vinteren, men begynner å bli litt klamt. Fiberdyna er nok litt for kald enda. 

Anonymkode: f405b...0de

AnonymBruker
Skrevet

Bruker samme dyne året rundt, en fiberdyne. 

Anonymkode: d4c46...65c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruker samme dyne året rundt, en fiberdyne. 

Anonymkode: d4c46...65c

Samme her.

Anonymkode: 277de...8ab

Skrevet

Jeg har sommerdundyne som jeg byttet til for noen dager siden. 

Skrevet

Vinterdundyne på vinteren og sommerdundyne på sommeren. Deilig å bytte litt med årstidene

Skrevet (endret)

Jeg bruker en syntetisk dyne året rundt som heter "Høie Gemini sval dyne". Den er veldig tynn og nettopp sval. Det er akkurat det jeg vil ha og trenger. Jeg fikser ikke å svette under dyna.

Må legge til at jeg lukker vinduet på soverommet om kvelden når jeg kommer for å legge meg, fordi jeg ellers blir vekket av støy om natten eller morgenen om vinduet står oppe. Bor i Oslo, og trafikk, folk som snakker, roper, unger som skriker når de går forbi på fortauet, og ikke minst; FUGLER som skvatrer og skriker og bærer seg i høylydte konserter i to bjørketrær rett utenfor mitt soveromsvindu om morgenen. TIDLIG om morgenen. Fuglene begynner konserten i fire-tiden på vår og sommer, når første grålysningen kommer.

Så midt vindu er lukket om natten. Da holder det med en tynn, sval dyne. Radiatoren står på første hakk, såvidt det er noe lunk i den.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Bruker samme dyne hele året. Den er varm når det er kaldt, og avkjølende når det er varmere. Men når det er virkelig varmt, da bruker jeg bare dynetrekk.

Anonymkode: e84de...934

AnonymBruker
Skrevet

Bruker termodyne hele året.

Anonymkode: b1e01...808

Skrevet

Høie helårs dun-dyne , tror modellen heter Freya eller noe Sånt. Har samme i hodepute. 

vil påstå at jeg begynte å sove bedre etter jeg investerte i denne dynen og puten. Anbefales!:)

AnonymBruker
Skrevet

Fiber sommerdyne hele året. Vi har vinduet oppe, men har også døra oppe så det blir aldri kjempekaldt. 

Anonymkode: 3de01...5e5

Skrevet (endret)

Fiber sommerdyne hele året her også :Nikke: Dvs. den blir byttet ut med et laken i de varmeste periodene om sommeren.

Endret av Rumle
AnonymBruker
Skrevet

Har sånn ekstrem thermo dundyne, og skiftet i forrige uke til fiber vinterdyne som er mer en helårsdyne nå når det ikke er mange minusgrader ute. 

Anonymkode: 667b8...bff

AnonymBruker
Skrevet

Vinter-dundyne. Må ha det om kvelden, men det begynner å bli for varmt på morgenen.

Anonymkode: a055e...7fe

Skrevet

Det går i tyngdedyne fra Clas Ohlson nå. Ellers pleier jeg å veksle mellom vinterdundyne og en sommervariant.

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, nocebo skrev:

Det går i tyngdedyne fra Clas Ohlson nå. Ellers pleier jeg å veksle mellom vinterdundyne og en sommervariant.

Gir de varme altså? Jeg trodde det bare var tillegg til vanlig dyne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre lag dyner og pledd om vinteren og nå er de to øverste lagene tatt bort. Tilbake ligger ei litt tynn vinterdundyne og jeg kjenner at det ikke går å ha den særlig mye lengre, så jeg må kjøpe meg ei lita og tynn sommerdyne som kanskje kan få plass i en vanlig vaskemaskin. Jeg svetter ganske mye når det virkelig begynner å bli varmt og da er vaskemuligheten ok å ha regelmessig for både puter og dyne. 

Anonymkode: 6ff13...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...