Gå til innhold

Spørre hva han vil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en som er ganske av og på. Han er stabil når det kommer til å ta kontakt, men veldig av og på i humøret. Noen uker sender han fine meldinger til meg, og noen uker er det helt stopp og bare vennskapelig tone. 

Jeg blir usikker av dette og sliter derfor med å ta initiativ til å være sammen, snakke sammen og lignende. Når vi er sammen ønsker han at vi gjør ting som eksempel se film, gå tur, spise sammen. Han vil alltid sove hos meg når han er på besøk. 

Likevel går det lenge mellom hvergang vi ser hverandre, og jeg vet ikke hvor jeg har han. Kan han være interessert eller ikke? Vil ikke dumme meg ut med å ta dette opp dersom han åpenbart ikke er interessert, men det er litt vanskelig for meg å se når jeg ikke ser situasjonen utenfra. Råd?

Anonymkode: 987be...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ta det opp med han. Han kan bli skremt og stikke, men da vet du hvor han står.

Anonymkode: 4ad47...224

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ta det opp med han. Han kan bli skremt og stikke, men da vet du hvor han står.

Har du forslag til hvordan jeg kan legge det frem? Gjør ingenting om han stikker, da kan jeg bruke tiden min til å finne noen som er interessert i det minste 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du forslag til hvordan jeg kan legge det frem? Gjør ingenting om han stikker, da kan jeg bruke tiden min til å finne noen som er interessert i det minste 

Du kan jo bare spørre hva han tenker om dere? Da burde du få et greit svar 😊

Anonymkode: e02e9...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok flere på gress.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok flere på gress.

Jeg vet han ikke ligger med flere om det er det du mener 

AnonymBruker
Skrevet
På 26.4.2020 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Jeg vet han ikke ligger med flere om det er det du mener 

..og hvordan kan du være så sikker på det når det går lenge mellom hver gang dere ser hverandre? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..og hvordan kan du være så sikker på det når det går lenge mellom hver gang dere ser hverandre? 

Fordi vi snakker konstant gjennom hele dagen 

Skrevet

Hvor lenge har dere datet? :)

Dersom dere har datet i 6-8 uker eller mer synes jeg du fint kan ta dette opp med han. Prøv å si det på en fin og nøytral måte. Du trenger ikke nevne humøret hans, men si noe sånn som at dere nå har møttes en stund, du synes han virker som en bra fyr og lurer på om dere skal se hvor ting går, eller hva han tenker om veien videre. 

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Midnight skrev:

Hvor lenge har dere datet? :)

Dersom dere har datet i 6-8 uker eller mer synes jeg du fint kan ta dette opp med han. Prøv å si det på en fin og nøytral måte. Du trenger ikke nevne humøret hans, men si noe sånn som at dere nå har møttes en stund, du synes han virker som en bra fyr og lurer på om dere skal se hvor ting går, eller hva han tenker om veien videre. 

Høres helt innafor .. leser dette får jeg desverre vibes på at han er fornøyd med det slik det er nå. Tilgang til jevnlig sex uten å måtte gi noe. Og uten forpliktelser. Menn er litt sleipe der. De tar aldri opp veien videre hvis det er litt moro en stund de ser etter. Er veldig spent på svaret Ts. Håper han er interessert da. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...