Gå til innhold

Fødte hjemme alene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er slett ikke så uvanlig med fortrengte svangerskap som "plutselig" ender med en en hjemmefødsel. Det som også er typisk når mor ikke helt erkjenner at det er et barn på gang, er at også det fysiske avspeiler dette. Man kan ikke se en vaggende diger høygravid mamma, men mer en litt større, godt påkledt jentunge som ingen kan si sikkert om er gravid eller har bare lagt litt på seg.

Veldig godt at det gikk godt med både mor og barn. Får håpe tilvenningen til den nye situasjonen går greit for alle parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor tragisk og godt det gik bra med mor og barn, og fy til mormor/morfar helt klart et glip i opdragelsen, ingen børn skulle være bange for at snakke ud om alt med sine forældre, og måske hun ikke har sagt noget fordi hun måske ville beholde barnet og mor/far ville ha forslået abort årsagen kan være mange, jeg synes det er tøft for en jente i den alder at gå alene rundt med den viden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stusser over dette

Jeg får intrykk av at det er mye mer vanlig med så unge mødre i traktene hvor de bor? KK hadde en artikkel om dette for en tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får intrykk av at det er mye mer vanlig med så unge mødre i traktene hvor de bor? KK hadde en artikkel om dette for en tid siden.

Leste også den artikkelen, og der får man jo inntrykk av at det er vanlig med ganske unge mødre i området. (Finnmark, var det vel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyending i.i
Man kan ikke se en vaggende diger høygravid mamma, men mer en litt større, godt påkledt jentunge som ingen kan si sikkert om er gravid eller har bare lagt litt på seg.

Hun var ikke litt større, godt påkledd jentunge da.. Hun stod jo frem i se og hør, og hun ser jo ut som hun er 12 år.. Så hvordan hun har fått dette til er helt ufattelig spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...