Gå til innhold

Indisk og Arabisk musikk er objektivt dårlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enten så er det en katt som blir kvalt som er indisk musikk. Eller en sår i stemme musikk med elendig autotune.

Rock og pop er bra. Noe musikk burde bare aldri eksistert. Men hipstere har ikke helt god sans for bra musikk.

Anonymkode: 16277...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke rock, men liker godt arabisk musikk.. Hva gjør vi nå?? 

Anonymkode: dff25...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med Odd Nedsnøga og DDE du!

Anonymkode: 87e48...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde hjulpet litt hvis jeg forsto teksten. Når jeg ikke forstår blir det bare gnål. Var på ferie nedi der en sommer og holdt på å tørne av at denne musikken ble spilt absolutt overalt. Her hjemme er det hvertfall litt variasjon mellom pop, rock, rap og r&b, men der? Samme banglapopen overalt. Hjelp. 

Anonymkode: 83c3f...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener musikken som er populær nå er dritt. Vi er mange som synes det, men det er ikke objektivt dårlig for det om?

Anonymkode: 50a4b...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra arabisk, men syns indisk og pakistansk popmusikk er klin likt. Samme trommene og nasale damestemme. Lite bass og dybde. Enkle greier. Har dog hørt endel gammel indisk musikk som er vakkert. 

Anonymkode: 687ea...f34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes indisk musikk har helt topp, betydelig mindre enn norsk musikk. Litt rart med tanke på at jeg bor i Norge. Slik er det.

Indiske musikkvideoer er mye mer fargerikt i forhold til norske musikkvideoer. Det er kanskje årsaken. Jeg forstår overhode ikke hva TS prater om.

Anonymkode: f9a3c...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Enten så er det en katt som blir kvalt som er indisk musikk. Eller en sår i stemme musikk med elendig autotune.

Rock og pop er bra. Noe musikk burde bare aldri eksistert. Men hipstere har ikke helt god sans for bra musikk.

Anonymkode: 16277...476

I Oslo kjører det noen tøffe pakistanske menn rundt i BMW å spiller på gæli gæli musikk på full guffe. Det fenger ikke meg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtøsten og Sør-asia har mye bra musikk.

Anonymkode: 0e76c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...