Gå til innhold

"Chom chom" eller tilsvarende i Norge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt opp å bruke klesrulle for å fjerne dyrehår fra møbler; det tar rett og slett for lang tid. Man må jo holde på halve dagen for å få hår ut av tekstiler i sofa, puter, eller gardiner - og når man først ser resultater så har man brukt opp en rull allerede 🙃

Jeg har prøvd sånne hansker man bruker til å gnikke av løs pels på dyrene og tekstiler, men disse også går det ganske treigt med. Chom chom, som det heter, ser derimot genialt ut, men det ser ikke ut til at det går an å få kjøpt i Norge... I så tilfelle har det kanskje et annet navn? Har heller ikke sett slike på dyrebutikk(er), men er det noen som har slik og kan dele erfaring? Er litt dritt å kjøpe på Amazon og vente 14 dager+ på et produkt om ikke det virker like godt som forventet 😅

Anonymkode: 240d0...e79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måtte google hva "chom chom" var, trodde det var en blanding mellom to hunderaser med et fjollenavn når jeg leste tittelen haha. De kostene får du billig på ebay. Diverse nettbutikker, amazon etc kan selge dem under diverse navn, men de er gjerne priset opp. Søk på pet hair brush eller lignende så dukker det opp flere sorter. 

Anonymkode: 587f5...194

• Liker 1
Skrevet

Du kan bruke en nal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...