AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 (endret) Korleis har du opplevd å bruke sukker.no i leit etter flørt eller kjæraste? Funkar matchtreet? Mao, har det vist seg at høg score gir god match i det verkelege liv? Anonymkode: c1bb0...64f Fjernet bilde. Perelandra, mod. Endret 24. april 2020 av Perelandra
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Aldri blitt kjent med noen på sukker så den er slettet. De fleste der har dukket opp på tinder og badoo så ser ikke hensikten 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Som Bente sier, du finner de fleste igjen på Tinder. Jeg er usikker på matchtreet, fordi jeg vet ikke om det kun gir poeng for likhet, eller om det er en slags vekting på de punktene det kan være en fordel å være litt ulike. Jeg er den samme vinglete, useriøse personen uansett, så jeg har ikke vært på date med noen fra Sukker. Anonymkode: da82e...d2a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Fordelen med matchtreet på sukker er at man kan finne mye informasjon der. Ønske om barn, personlighetstrekk etc. Ting man ikke nødvendigvis ville skrevet i en friteksts bio Anonymkode: b2fc9...c2f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 Glemte å spørre, hvorfor la du med et bilde av magen din? Bare lurer 😀 Anonymkode: b2fc9...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Jeg ble forvirret av denne tråden 🤪 Anonymkode: d4d8e...db6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 😂 magen skulle ikkje med. Ikkje tenkt å legge den ut på sukker eller andre stadar heller 🙈 Takk for svar, alle saman. Bur på bøgda, så Tinder innbille eg meg blir flaut, men er leeeenge sia eg date-a sist og aldri vert på Tinder så kan vere eg manglar innsikt/kjennskap? Anonymkode: c1bb0...64f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 magen skulle ikkje med. Ikkje tenkt å legge den ut på sukker eller andre stadar heller 🙈 Takk for svar, alle saman. Bur på bøgda, så Tinder innbille eg meg blir flaut, men er leeeenge sia eg date-a sist og aldri vert på Tinder så kan vere eg manglar innsikt/kjennskap? Anonymkode: c1bb0...64f Hvor gammel er du da? Skal visst være ganske patetisk på Tinder for 40åringer av begge kjønn. Anonymkode: e1839...089
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 Sikkert annerledes for kvinner, men som mann har jeg god erfaring med Sukker. Langt mer seriøse kvinner som evner å føre en samtale og ikke minst vil møtes. Tinder oppleves som en vits i forhold, da jeg aldri har fått noe ut av den appen. Få matcher, og ingen som var interessert i noe. Anonymkode: 80858...568
Perelandra Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 Bilde i hovedinnlegget er fjernet etter trådstarters ønske. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 Sukker er greit nok det. Du får mer info om mennene der enn på Tinder, både i tekst og i match-treet. Men veldig mange av dem som er på Sukker er på Tinder også. Så jeg har funnet ut at man like greit kan være på Tinder, og sile steinhardt. Du må tåle masse ekle profiler og rare greier men innimellom kommer de fine mennene der også. Prøv evt begge, og se hva du tenker. Jeg har datet menn fra begge sider og helt greie menn. Anonymkode: 6bfbf...71a 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 Traff samboeren på Sukker, vært sammen seks år i august 😊 Skal sies at han var den eneste som tok seg tid til å lese profilteksten og spørre ut i fra den, alle andre gikk rett på «Hey sexy! Hypp på et ligg eller? 😉» Mener å huske jeg brukte det matchingtreet, men om det utgjorde noen forskjell tror jeg ikke 😛 Anonymkode: ff50d...502
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #14 Skrevet 24. april 2020 Prøvde Sukker for en del år tilbake, var vel der i et drøyt års tid, tenker jeg. Fikk aldri en eneste melding. Uendelig mye mer liv på Tinder. Anonymkode: 70ad6...9a7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #15 Skrevet 25. april 2020 Matchtreet gir en god pekepinn på hvor man står, f.eks politisk, religiøst, hva man legger vekt på, seksuell interesse - viktighet/hyppighet/lekenhet osv. Anonymkode: d102b...10c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #16 Skrevet 25. april 2020 Matchtreet funker. Man sparer mye tid ved at man vet at man er ganske like, men på Tinder må man bruke mye tid på å finne ut av det. Mye mer luking. Dog betyr ikke det at kjemien er der selv om teoretisk match er bra. I tillegg er utvalget litt dårligere samt at det at man må betale gjør at det er mindre aktivitet. Den jeg helt klart har forelsket meg mest i de siste 5 årene (av 2 som jeg har fått følelser for) møtte jeg via sukker. Dessverre fikk ikke han like sterke følelser som meg. Thats life. I det store og hele handler det om å være heldig og finne en som matcher akkurat deg. Jeg tror man kan finne denne hvor som helst egentlig. Man må bare være heldig. Og gjøre en innsats selv.😉 Anonymkode: 97bfa...64d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå