AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Spørsmål til dere, damer? Hvis dere får vite, at at den man dere er i samme selskap er av russisk etnisitet (ellers snakker godt norsk, jobber fast og får godt betalt etc.) Føles dette som ett slags "turn down"? Opfattes russerne som generelt skumle og stygge? Spør til orientering. Anonymkode: bffdf...f85
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dere, damer? Hvis dere får vite, at at den man dere er i samme selskap er av russisk etnisitet (ellers snakker godt norsk, jobber fast og får godt betalt etc.) Føles dette som ett slags "turn down"? Opfattes russerne som generelt skumle og stygge? Spør til orientering. Anonymkode: bffdf...f85 Hadde aldri giddet en utlending. Ulik kultur og verdier og vips så blir det bare styr. Anonymkode: 75fc0...fab
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Igor Filipenko i skal vi danse er da dødspen😍. Nei ikke noe imot en russisk mann. Kommer an på verdiene han har. eks.. drikker vodka 24/7 og ligger under en snø scooter å bæljer... ikke interessant. Syns ikke russere er skumle... etter ett år i Kirkemes😁. Men jeg innbiller meg at russiske menn er vant til at damer er veldig feminine og pynter seg mye. Det er slikt inntrykk jeg har av russiske damer og jeg er ikke på noen måte slik. Helt vanlig så tror ikke russiske menn hadde likt meg uansett. Ergo ikke noe imot en russisk kjekk kar jeg😂
Hroft Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 (endret) Ser man på NRK sine nyheter, begynner å bli redd av dem 😁 rysskräck Endret 24. april 2020 av Hroft
norw Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri giddet en utlending. Ulik kultur og verdier og vips så blir det bare styr. Anonymkode: 75fc0...fab Seriøst? Visse kulturer/religioner, ja, men ikke generelt. Hva med en tysk ateist?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Russland er jo en stor kulturnasjon. Elsker den klassiske litteraturen, musikken, den gamle gode bondekulturen også. Dersom han har kontakt med og interesser som dette, som matcher med mine, er det bare et stort pluss. Anonymkode: 82cc1...639
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 Ville aldri begitt meg inn på det, Russland er og blir fienden, og det blir problemer med barn og evt brudd, kulturkollisjon osv. Anonymkode: ed4f3...14d
GrønnNellik68 Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville aldri begitt meg inn på det, Russland er og blir fienden, og det blir problemer med barn og evt brudd, kulturkollisjon osv. Anonymkode: ed4f3...14d Glemt at Russland hjalp oss i andre verdenskrig med å få tysker’ne ut. De kunne tatt landet allerede da. Russland er ingen fiende. Men vi og nato er flinke til å provosere dem. De er en stor nasjon
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, Bente1234 skrev: Glemt at Russland hjalp oss i andre verdenskrig med å få tysker’ne ut. De kunne tatt landet allerede da. Russland er ingen fiende. Men vi og nato er flinke til å provosere dem. De er en stor nasjon Wake up! Anonymkode: ed4f3...14d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #11 Skrevet 26. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville aldri begitt meg inn på det, Russland er og blir fienden, og det blir problemer med barn og evt brudd, kulturkollisjon osv. Anonymkode: ed4f3...14d Der kommer det. Anonymkode: bffdf...f85
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #12 Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, Bente1234 skrev: Glemt at Russland hjalp oss i andre verdenskrig med å få tysker’ne ut. De kunne tatt landet allerede da. Russland er ingen fiende. Men vi og nato er flinke til å provosere dem. De er en stor nasjon Våre allierte hadde aldri godtatt at Russland hadde tatt Norge, med kysten vår, men det er en annen debatt. Anonymkode: ed4f3...14d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå