AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Gruer meg litt. Er det rart? Er redd han ikke liker meg utseendemessig. Er ikke tynn/slank. Er lubben/tykk. Han er tynn. Har ikke sendt han kroppsbilde. Har tenkte å gå så får han ta meg som jeg er. Anonymkode: d8fe1...279
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Eh, hva med Corona? Når de sier 1 meter avstand mener de ikke fra ansiktet til musa... Anonymkode: b96a1...47b 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh, hva med Corona? Når de sier 1 meter avstand mener de ikke fra ansiktet til musa... Anonymkode: b96a1...47b Hvem sier sex her? Vi skal gå en tur med avstand. Anonymkode: d8fe1...279 2
norw Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Vet ikke hvorfor folk dater nå. Null berøring, blir fort veldig vennskapelig. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 3 minutter siden, norw skrev: Vet ikke hvorfor folk dater nå. Null berøring, blir fort veldig vennskapelig. Har tenkt litt på det og, men tenkt at kan møte han og se kjemien selvom ikke berøring. Kan se om vi i hele tatt liker hverandre. Anonymkode: d8fe1...279
Anzii Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 Det er ikke rart at du gruer deg! trøst deg med tanken om at utseendet ditt er en dealbreaker for han så var det ikke liv laga uansett😊 hvis kjemien er god, så vil det sikkert gå helt fint. masse lykke til❤️ 3
Gjest Katerinaa1998 Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Hva slags mann er det snakk om? En som ber om en date før han har sett et bilde av deg? Sannsynligvis desperat og av den grunn har du ingenting å frykte xP
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 12 minutter siden, Katerinaa1998 skrev: Hva slags mann er det snakk om? En som ber om en date før han har sett et bilde av deg? Sannsynligvis desperat og av den grunn har du ingenting å frykte xP Han har sett bilde av ansiktet og litt av overkropp, men ikke helfigur bilde. Vet ikke hvor mye det kommer frem der at jeg ikke er tynn/slank. Anonymkode: d8fe1...279
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 14 minutter siden, Katerinaa1998 skrev: Hva slags mann er det snakk om? En som ber om en date før han har sett et bilde av deg? Sannsynligvis desperat og av den grunn har du ingenting å frykte xP Hun sier at hun ikke har sendt kroppsbilde. Han har nok sett ansiktet. Anonymkode: bcafa...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 24 minutter siden, Anzii skrev: Det er ikke rart at du gruer deg! trøst deg med tanken om at utseendet ditt er en dealbreaker for han så var det ikke liv laga uansett😊 hvis kjemien er god, så vil det sikkert gå helt fint. masse lykke til❤️ Tusen takk ❤️ Du har rett i det. Er ikke utseende bra nok er det ikke noe uansett. Håper det går greit og ikke for kleint. Spent. Anonymkode: d8fe1...279
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 Samme her ts. Har snart en date og gruer meg til han får sett meg irl. Ikke pga kroppen for den er rimelig «perfekt», er ansiktet som ser stygt og eldgammelt ut. Angrer på at jeg sa ja. Siden det er kroppen det er snakk om hadde jeg tatt det med ro, aldri brydd meg om kroppen til de jeg har datet, rent fysisk er ansiktet mye viktigere. Anonymkode: 79f74...746 1
Antiviruset Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Gruer meg litt. Er det rart? Er redd han ikke liker meg utseendemessig. Er ikke tynn/slank. Er lubben/tykk. Han er tynn. Har ikke sendt han kroppsbilde. Har tenkte å gå så får han ta meg som jeg er. Alle "gruer" seg litt til den settingen der Ta det for hva det er, du skal ikke gifte deg med han i første omgang allikevel Så tar du alt derfra, om han liker deg eller ikke får du ikke svar på før etter noen dater allikevel. Du vet jo ikke hva preferanser han har, og personlighet, interesser og verdier kan veie veldig mye opp for utseendet uansett. Glem de som snakker om at i disse korona tider så skal man holde avstand. Dette er bare tull, sitte en meter fra hverandre gjør de aller fleste på første date uansett. Har aldri vurdert å "kline" med noen første date noengang. Ofte går det 3-6 dater før dette har skjedd. Og er det full klaff mellom dere da hadde jeg gitt blaffen i hele Kina viruset uansett I krig og kjærlighet er "alt" lov. Alle er nervøse foran første date uansett hva de sier. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 Ta det chill, jeg er slank, pen og smart, og jeg har også blitt avvist. Du må heller legge en plan for å takle avvisning godt, enn å gå å være redd for det. Greit å ha en forståelse av at alle er forskjellige, og ha respekt for at andre ikke ønsker å gå videre med deg. For andre personer vil du bli en de knapt orker å leve uten. Og det er ikke meningen at det skal være lett å finne de du passer med, derfor må du bare fortsette å utsette deg for nye møter. Dette går bra, gled deg heller til en hyggelig samtale på date🙂 Anonymkode: 23f41...c63 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #14 Skrevet 25. april 2020 Da har vi hatt turen vår. Synes det var kjekt og lett å prate med han. Før vi gikk sa han at han synes vi hadde god kjemi. Jeg sa god helg når han skulle gå og da sa han vi snakkes nå. Så noe timer etter får jeg meld at han synest det var kjekt å blitt litt kjent med meg og at han følte det siste manglet. Så da gikk det ikke så bra, men skjønte ikke hvorfor han sa det andre når vi var sammen da. Rart eller? Anonymkode: d8fe1...279
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #15 Skrevet 25. april 2020 Det var synd. Bilder må være up to date, og helkropp, ellers kan du fort gå på en smell. Liker han ikke kroppen på foto, gjør han det heller ikke irl, og det er sketchy å skjule kroppen sin. Ikke legg ut topptur-foto, det er turn-off. Anonymkode: 97ebe...b1c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #16 Skrevet 25. april 2020 Det er vel bedre å date en som du vet ikke bryr seg om at du er litt stor? Anonymkode: 97ebe...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #17 Skrevet 25. april 2020 Må ærlig si jeg mistet litt gnisten nå. Frister å bare droppe menn og dating. Anonymkode: d8fe1...279
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #18 Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har vi hatt turen vår. Synes det var kjekt og lett å prate med han. Før vi gikk sa han at han synes vi hadde god kjemi. Jeg sa god helg når han skulle gå og da sa han vi snakkes nå. Så noe timer etter får jeg meld at han synest det var kjekt å blitt litt kjent med meg og at han følte det siste manglet. Så da gikk det ikke så bra, men skjønte ikke hvorfor han sa det andre når vi var sammen da. Rart eller? Anonymkode: d8fe1...279 Hva betyr at det "siste manglet"? Anonymkode: 23f41...c63
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #19 Skrevet 25. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr at det "siste manglet"? Anonymkode: 23f41...c63 Vet ikke helt, men har tolket det som det lille ekstra. Anonymkode: d8fe1...279
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #20 Skrevet 25. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke helt, men har tolket det som det lille ekstra. Anonymkode: d8fe1...279 Men ts, forstår at du er usikker i forhold til vekta di, men det kan faktisk hende det var sant også. Er det som er så dumt med usikkerheter, for man kobler absolutt alt opp til det, selv om det ikke trenger å være sånn og sannheten kan være en helt annen. Ikke gi opp, om du skal tørre å møte usikkerheten så post et helkroppsbilde, så vet du at hvis du føler deg avvist igjen var det ikke pga det du frykter. Anonymkode: 79f74...746 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå