AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 7 dager siden fødsel. Lite blod, mer sennepsgul utflod, lukter dritt. Ingen andre her hjemme som lukter noe, mulig jeg er ekstremt sensitiv. Skal det lukte noe i det hele tatt? Anonymkode: c4afa...bf8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 7 dager siden fødsel. Lite blod, mer sennepsgul utflod, lukter dritt. Ingen andre her hjemme som lukter noe, mulig jeg er ekstremt sensitiv. Skal det lukte noe i det hele tatt? Anonymkode: c4afa...bf8 Ja 👍 Anonymkode: 616a8...c97
Anjatapinjata Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Ja det lukter høgg😩 følte meg ikke særlig fresh under renselsen nei😅 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Lukter fælt, men ville kontaktet lege dersom det ikke avtar innen noen dager. Kan også være tegn på betennelse i livmor. Anonymkode: 6650a...120 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Høres normalt ut, men følg med mtp betennelse:) Anonymkode: c4d80...644
boblevann Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 (endret) Lukter grusomt! Jeg blødde heller ikke mange dagene, men utfloden og underlivet generelt luktet helt forferdelig noen uker etter fødsel.. Vær obs på infeksjonstegn som feber, smerter osv! Endret 23. april 2020 av boblevann
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Jeg syntes det luktet skikkelig råttent. Syntes det var litt rart at det skulle lukte sånn siden jeg skylte meg med vann ved hvert toalettbesøk, men tenkte det var vel slik renselsen skulle være da jeg hadde lest at det luktet. Det var før en stor klump med gjenglemte kompresser ramlet ut av meg når jeg var på do tre dager etter fødselen. Lukten forsvant for å si det sånn... Anonymkode: 106ba...b05
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 Da virker det som om ting er som normalt da kanskje 😅 Trodde kanskje det skulle lukte litt mer som en menstruasjon, men da kommer det jo frisk blod ikke gammelt høgg. Jeg vasker morgen og kveld i dusjen, men det blir jo litt svett og klamt der nede ila en dag så kanskje ikke så rart med litt illeluktende likevel. Anonymkode: c4afa...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 Jordmor sa til meg på føden at det ikke skal lukte verre enn vanlig mensen. Så jeg sa dagen jeg skulle hjem at hun måtte sjekke meg for det lukta helt jævlig og det må være noe galt. Men det var visst akkurat som det skulle være.. Så ja, det lukter... Synes renselsen var ti ganger verre å takle enn fødsel 😛 Anonymkode: 02595...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det luktet skikkelig råttent. Syntes det var litt rart at det skulle lukte sånn siden jeg skylte meg med vann ved hvert toalettbesøk, men tenkte det var vel slik renselsen skulle være da jeg hadde lest at det luktet. Det var før en stor klump med gjenglemte kompresser ramlet ut av meg når jeg var på do tre dager etter fødselen. Lukten forsvant for å si det sånn... Anonymkode: 106ba...b05 Oi?? Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om det skjedde meg. Skal ikke være mulig.. Jordmor som glemte regner jeg med Anonymkode: 02595...bc2
solmåneogstjerner Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 Det lukter vondt. Mye verre enn mens. Om du får feber eller føler deg dårlig ellers så bør du uansett kontakte lege. Bytt bind/truseinnlegg ofte og gå helst med løse bukser. Det går over etterhvert 😊
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 Min renselse begynte å lukte vondt en liten ukes tid etter fødselen, og ble også mer vandig/ brunlig. Fikk samtidig feber, så da bar det rett på sjekk hos legen. Ble sendt videre til sykehuset, der prøvene etter hvert viste infeksjon. Tre dager senere ble formen enda dårligere, og jeg endte på intensiven med truende sepsis. Så ta feber etter fødsel på alvor og følg godt med er mitt råd! Anonymkode: 9944c...9eb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #13 Skrevet 25. april 2020 Lukter krise her også rundt en uke etter fødsel. Var helt sikker på infeksjon, men hadde ingen andre tegn. Var redd andre skulle merke det, men samboer kjente det ikke sa han. Følg meg på feber og sykdomsfølelse bare. Det gikk over i løpet av 4-5 dager da jeg fikk en økt blødning igjen. Nå lukter det ikke (3 uker siden fødsel). Men ja, de burde virkelig slutte å si det skal lukte som mens, for det er såå mye verre 😩😩 Anonymkode: a7d50...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #14 Skrevet 25. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lukter krise her også rundt en uke etter fødsel. Var helt sikker på infeksjon, men hadde ingen andre tegn. Var redd andre skulle merke det, men samboer kjente det ikke sa han. Følg meg på feber og sykdomsfølelse bare. Det gikk over i løpet av 4-5 dager da jeg fikk en økt blødning igjen. Nå lukter det ikke (3 uker siden fødsel). Men ja, de burde virkelig slutte å si det skal lukte som mens, for det er såå mye verre 😩😩 Anonymkode: a7d50...1fb Jeg fikk en litt større blødning i går kveld. Nå lukter det mye bedre 😅 Takk for svar alle sammen. Jeg har ikke hatt noen andre tegn til sykdom og ingen andre som klager på lukt, så da er nok alt i orden. Anonymkode: c4afa...bf8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #15 Skrevet 25. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lukter krise her også rundt en uke etter fødsel. Var helt sikker på infeksjon, men hadde ingen andre tegn. Var redd andre skulle merke det, men samboer kjente det ikke sa han. Følg meg på feber og sykdomsfølelse bare. Det gikk over i løpet av 4-5 dager da jeg fikk en økt blødning igjen. Nå lukter det ikke (3 uker siden fødsel). Men ja, de burde virkelig slutte å si det skal lukte som mens, for det er såå mye verre 😩😩 Anonymkode: a7d50...1fb Enig! Jeg har født to ganger og det luktet grusomt begge ganger, selv om ingenting var galt. Mensen lukter vanligvis veldig lite hos meg. Kanskje de som sier at det lukter som mens har ekstra illeluktende mens? 🤷 Anonymkode: 616a8...c97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå