Ybbob Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Jeg lurte på om det er noen her som har fått noe hjelp med å gjøre TRE mot PTSD eller Complex PTSD (CPTSD). Jeg har gjort det tre ganger med en person som holder på å "utdanne" seg innen TRE. Hun sa at det kunne ta opp til 10 ganger før man kunne merke noe forskjell. Jeg lurer litt på hva jeg kan forvente å få ut av disse øvelsene, hva kan jeg legge merke til, hva kan jeg forvente at det skal hjelpe med, hva forbedringer kan jeg få ut av det? Jeg håper noen der ute kan gi meg noen svar. Jeg føler meg så motløs og mister så fort troen på at ting jeg har prøvd kan være til noe hjelp/kan hjelpe meg. Og det gjør det så vanskelig å fortsette å gjøre ting, spesielt når det tar så lang tid med å merke noe som helst bedring. Så om det er noen her som har gjort det eller fortsatt gjør det og merker forskjell, hadde jeg satt pris på om du tok deg litt tid og skrev om din opplevelse, det hadde gitt meg håp og motivasjonen jeg tenger til å fortsette med TRE.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå