Gå til innhold

Vann eller voks?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, var hos legen for å skylle øret idag pga ørevoks siden det høyre var fullt av det. Han skylte ganske bra og kom solid med voks ut. Han spylet inn ca 7-8 ganger, men fremdeles hører jeg bedre på venstre øre. Kan det være pga all vannet som har kommet inn? Vil det løse opp?

Hører og sånn rar lyd når jeg slår i hodet som når man får når man har svømt i bassenget pga vann i øret(?).

Anonymkode: 3a3ae...9c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har vann i øret. 

Legg deg på siden med øret ned mot puta. Etter en stund løsner det opp, og kommer ut. 

Anonymkode: 4fe80...ee7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har vann i øret. 

Legg deg på siden med øret ned mot puta. Etter en stund løsner det opp, og kommer ut. 

Hvor lang tid pleier det å ta før vannet kommer ut fra øret av seg selv? Ila 1 dag?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid pleier det å ta før vannet kommer ut fra øret av seg selv? Ila 1 dag?

Alt ifra 5 sekund til flere dager. ;) 

Det kommer nok ut uansett hva du gjør eller ikke gjør. Bare vær tålmodig. Lat som du er en fisk imellomtiden, ettersom du kan høre under vann ;) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt ifra 5 sekund til flere dager. ;) 

Det kommer nok ut uansett hva du gjør eller ikke gjør. Bare vær tålmodig. Lat som du er en fisk imellomtiden, ettersom du kan høre under vann ;) 

Det er sant ;)

Men har allitd trodd at vannet går ut fort fra øret. Er det sånn at vannet sitter igjen helt nede i øret eller noe?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant ;)

Men har allitd trodd at vannet går ut fort fra øret. Er det sånn at vannet sitter igjen helt nede i øret eller noe?

Nesj. Vannet kan bli liggende i mange dager. Det har jeg selv opplevd. Trøst deg med at jo lengre det sitter jo mer euforisk blir det når vannet gir slipp og siger ut ;) Eksakt hvor vannet sitter, vet jeg ikke, annet inn inni øret ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...