AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Hei, var hos legen for å skylle øret idag pga ørevoks siden det høyre var fullt av det. Han skylte ganske bra og kom solid med voks ut. Han spylet inn ca 7-8 ganger, men fremdeles hører jeg bedre på venstre øre. Kan det være pga all vannet som har kommet inn? Vil det løse opp? Hører og sånn rar lyd når jeg slår i hodet som når man får når man har svømt i bassenget pga vann i øret(?). Anonymkode: 3a3ae...9c8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Du har vann i øret. Legg deg på siden med øret ned mot puta. Etter en stund løsner det opp, og kommer ut. Anonymkode: 4fe80...ee7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har vann i øret. Legg deg på siden med øret ned mot puta. Etter en stund løsner det opp, og kommer ut. Anonymkode: 4fe80...ee7 Hvor lang tid pleier det å ta før vannet kommer ut fra øret av seg selv? Ila 1 dag? Anonymkode: 3a3ae...9c8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid pleier det å ta før vannet kommer ut fra øret av seg selv? Ila 1 dag? Anonymkode: 3a3ae...9c8 Alt ifra 5 sekund til flere dager. Det kommer nok ut uansett hva du gjør eller ikke gjør. Bare vær tålmodig. Lat som du er en fisk imellomtiden, ettersom du kan høre under vann Anonymkode: 4fe80...ee7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt ifra 5 sekund til flere dager. Det kommer nok ut uansett hva du gjør eller ikke gjør. Bare vær tålmodig. Lat som du er en fisk imellomtiden, ettersom du kan høre under vann Anonymkode: 4fe80...ee7 Det er sant Men har allitd trodd at vannet går ut fort fra øret. Er det sånn at vannet sitter igjen helt nede i øret eller noe? Anonymkode: 3a3ae...9c8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sant Men har allitd trodd at vannet går ut fort fra øret. Er det sånn at vannet sitter igjen helt nede i øret eller noe? Anonymkode: 3a3ae...9c8 Nesj. Vannet kan bli liggende i mange dager. Det har jeg selv opplevd. Trøst deg med at jo lengre det sitter jo mer euforisk blir det når vannet gir slipp og siger ut Eksakt hvor vannet sitter, vet jeg ikke, annet inn inni øret Anonymkode: 4fe80...ee7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå