Gå til innhold

Hvordan vet man

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om daten er ute etter kun sex eller ser mulighet for noe mer? Synes den der vanskelig! 

Kan jo spørre,men tviler på at jeg får ett ærlig svar om vedkommende kun vil ha sex/ff. 

Anonymkode: 1b8ab...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si hva du søker og se hvordan de reagerer. Hvis de er rause på overfladiske komplimenter som du er fin og sexy etc ... sannsynligvis sex slik jeg har forstått det. 

Andre er å holde igjen på sex da og få klart svar før du hopper til køys 

Tredje... du vet aldri før etterpå hva de egentlig var ute etter. Var det sex blir det tyst etterpå. Eller de kan holde deg passe varm så de får tilgang flere ganger.. men overser deg ellers ... stort rødt flagg... løp...

Eller de er seriøse og du trenger aldri å tenke slike tanker. Håper selvsagt det siste men spør først hva han søker slik at du slipper å kaste bort tid og følelser på noen du aldri får. Det svir så jævlig. Unngå det. 

Lykke til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare slutte med å bekymre seg for slikt, ha sex når DU ønsker det, og ta utvikling i relasjoner som de kommer? 

Selv om noen er ute etter noe seriøst er det ingen garanti for at relasjonen ikke bare går i stampe eller avsluttes. Man faller ikke for alle, selv om man egentlig ønsker et varig forhold. 

Selv om vedkommende selv tenker sex først og fremst er det mulig at relasjonen utvikler seg til å bli noe mer. Folk blir betatt, forelsker seg og finner ut at "her er det noe spesielt", selv om de i utgangspunktet ikke tenkte det. 

Jeg har opplevd begge deler, og begge deler er ikke uvanlig. Det har til og med vært meg (kvinne) som har avsluttet relasjonen etter å ha hatt sex. Et par ganger fordi det var tydelig at vi ikke var seksuelt kompatibel, ellers bare fordi jeg ikke fikk en positiv utvikling i følelser, eller jeg oppdaget ting ved personen jeg ikke likte. 

Er så typisk kvinner å være redd for at menn kun er ute etter sex, men er mye lurere å ikke være redd for det, men bare la relasjonenen få lov til å utvikle seg. Eller strande. 

Det er ingen forholdsregler som gir noen garanti for forhold. 

Ha sex når du ønsker det, ikke forsøk å time det til når "det er best å ha det for å være sikker på at...". 

Det er mange som har blitt par etter å ha truffet hverandre og hatt sex med en gang. Det er mange som ikke ble par selv om begge egentlig ønsker noe varig, og de ventet med sex. 

Det er rett og slett ingen fasit på om riktige følelser utvikler seg. Det er noe som bare skjer, eller ikke. 

Hva så om dere har sex, og så utvikler det seg ikke videre? Synes du at noen av dere er forpliktet til forhold dersom dere har sex? Hva om du finner ut noe om ham ved sex du ikke liker, eller etter at dere har hatt sex? MÅ du da likevel bli med ham? 

Nei, og det må ikke han heller! 

Helt ærlig har jeg aldri vært redd for at noen bare var ute etter sex. Selv sex har vært å bli kjent, og jeg har hatt det når det føltes riktig for meg. Så har det utviklet seg videre, eller ikke, og jeg har som nevnt også vært den som avsluttet om det ikke føltes riktig. Hatt sex eller ikke uvesentlig. 

Mannen jeg er gift med var ikke innstilt på forhold da vi traff hverandre. Han var ganske nyseparert, og skulle være singel lenge. Det var hans plan. Leve livet, flørte, treffe damer, men ikke noe seriøst. Jeg var klar over det også, han, la ikke skjul på at det var for tidlig for ham med noe nytt seriøst forhold. Det var greit for meg, for jeg hadde ikke vært singel så lenge jeg heller. 

Følelser utvikler seg uten å ta hensyn til hva man har tenkt seg, eller de gjør det ikke, selv om man kunne tenke seg... 

Nå har vi vært sammen 17 år, gift 15 år. 

Ikke overtenk! La ting utvikle seg, eller vise seg at ikke var det rette. 

Det er ikke når og om man har sex som avgjør om det blir et forhold. Ikke engang hva mannen eller kvinnen i utgangspunktet tenker heller. Følelser utvikler seg, eller ikke, helt uavhengig av dette. 

Å være redd for.... Hva godt gjør det? I verste fall avviser du da den som kunne bli den store kjærligheten, fordi du slo fast at han bare var ute etter sex. 

Kjærlighet kan utvikle seg selv om han var det, egentlig. Ting skjer når de skjer. Følelser utvikler seg når de gjør det. Det lar seg ikke planlegge. 

Anonymkode: 61d06...a9d

• Liker 6
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2020 den 13.11, AnonymBruker skrev:

Hva med å bare slutte med å bekymre seg for slikt, ha sex når DU ønsker det, og ta utvikling i relasjoner som de kommer? 

Selv om noen er ute etter noe seriøst er det ingen garanti for at relasjonen ikke bare går i stampe eller avsluttes. Man faller ikke for alle, selv om man egentlig ønsker et varig forhold. 

Selv om vedkommende selv tenker sex først og fremst er det mulig at relasjonen utvikler seg til å bli noe mer. Folk blir betatt, forelsker seg og finner ut at "her er det noe spesielt", selv om de i utgangspunktet ikke tenkte det. 

Jeg har opplevd begge deler, og begge deler er ikke uvanlig. Det har til og med vært meg (kvinne) som har avsluttet relasjonen etter å ha hatt sex. Et par ganger fordi det var tydelig at vi ikke var seksuelt kompatibel, ellers bare fordi jeg ikke fikk en positiv utvikling i følelser, eller jeg oppdaget ting ved personen jeg ikke likte. 

Er så typisk kvinner å være redd for at menn kun er ute etter sex, men er mye lurere å ikke være redd for det, men bare la relasjonenen få lov til å utvikle seg. Eller strande. 

Det er ingen forholdsregler som gir noen garanti for forhold. 

Ha sex når du ønsker det, ikke forsøk å time det til når "det er best å ha det for å være sikker på at...". 

Det er mange som har blitt par etter å ha truffet hverandre og hatt sex med en gang. Det er mange som ikke ble par selv om begge egentlig ønsker noe varig, og de ventet med sex. 

Det er rett og slett ingen fasit på om riktige følelser utvikler seg. Det er noe som bare skjer, eller ikke. 

Hva så om dere har sex, og så utvikler det seg ikke videre? Synes du at noen av dere er forpliktet til forhold dersom dere har sex? Hva om du finner ut noe om ham ved sex du ikke liker, eller etter at dere har hatt sex? MÅ du da likevel bli med ham? 

Nei, og det må ikke han heller! 

Helt ærlig har jeg aldri vært redd for at noen bare var ute etter sex. Selv sex har vært å bli kjent, og jeg har hatt det når det føltes riktig for meg. Så har det utviklet seg videre, eller ikke, og jeg har som nevnt også vært den som avsluttet om det ikke føltes riktig. Hatt sex eller ikke uvesentlig. 

Mannen jeg er gift med var ikke innstilt på forhold da vi traff hverandre. Han var ganske nyseparert, og skulle være singel lenge. Det var hans plan. Leve livet, flørte, treffe damer, men ikke noe seriøst. Jeg var klar over det også, han, la ikke skjul på at det var for tidlig for ham med noe nytt seriøst forhold. Det var greit for meg, for jeg hadde ikke vært singel så lenge jeg heller. 

Følelser utvikler seg uten å ta hensyn til hva man har tenkt seg, eller de gjør det ikke, selv om man kunne tenke seg... 

Nå har vi vært sammen 17 år, gift 15 år. 

Ikke overtenk! La ting utvikle seg, eller vise seg at ikke var det rette. 

Det er ikke når og om man har sex som avgjør om det blir et forhold. Ikke engang hva mannen eller kvinnen i utgangspunktet tenker heller. Følelser utvikler seg, eller ikke, helt uavhengig av dette. 

Å være redd for.... Hva godt gjør det? I verste fall avviser du da den som kunne bli den store kjærligheten, fordi du slo fast at han bare var ute etter sex. 

Kjærlighet kan utvikle seg selv om han var det, egentlig. Ting skjer når de skjer. Følelser utvikler seg når de gjør det. Det lar seg ikke planlegge. 

Anonymkode: 61d06...a9d

Støtter denne!!! amen!!! Bravo!! :)

DU må se sånn som dette på hele markedet og dating,SÅnn er det bare,sex er kun sex -Det er ikke farrlig-Hvis du er typen til å vente,så er du det,men ikke overromantiser noe-Livet skjer! Selv om dere venter med sex, kan det være at dere slår opp etter å ha hatt sex-Hva slags forskjell gjorde det? INGENTING!

Kjør på se hva som skjer og nyt øyeblikket! :)

Sorry for å virke promiskiøs, eller hva det heter, men er bare det at skjeldent er tingslik som du håper på i virkligheten uasett! Den store kjærligheten kan utvikle seg eller forsvinne.Den kan komme og gå-Sånn er det med følelser! :)

Anonymkode: f86ea...329

Skrevet

Følg magefølelsen og hjertet, og gjør det du er komfortabel med. Livet skjer, og det er ikke noe man kan gjøre med det, som andre over her har beskrevet så godt. Jada, man går på noen smeller, blir såret eller sårer selv. Det er umulig å unngå. men så lenge man er tro mot seg selv og egne følelser så kommer man langt.

Min erfaring er dog at det hjelper å være ærlig på hva man selv søker, da er det en del av dem som søker andre typer forhold som trekker seg unna. Så får man luket litt.😉 Men samme hvor seriøst folk søker noe varig så er det ingen garanti for at det vil funke over tid mellom dere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...