Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om de har endret noe i tablettene? 
De hverken lukter eller smaker noe lengre 🤔 Har hatt sånne tabletter før og da smakte de helt forjævlig, og det tok ikke lang tid før det luktet Apocilin etter dobesøk 😖

Endret av MzMe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, MzMe skrev:

De hverken lukter eller smaker noe lengre 🤔 Har hatt sånne tabletter før og da smakte de helt forjævlig, og det tok ikke lang tid før det luktet Apocilin etter dobesøk 😖

Har aldri hørt om dem. Sikker på at de ikke er innført ulovlig?

Skrevet
5 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Aldri hørt om Apocilin? Veeeel..det er vanlig antibiotika som gis mot f.eks infeksjoner.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Vet du om det går an å innføre det ulovlig?

Skrevet

Tok det i høst etter mistanke om borrelia så er vel ganske vanlig....

AnonymBruker
Skrevet

Opplever akkurat det samme nå!

Anonymkode: cd57c...adb

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever akkurat det samme nå!

Anonymkode: cd57c...adb

Ble smått bekymret i går og tenkte korona iogmed at noen mister smak og luktesans når deler smittet, men jeg smaker og lukter jo alt annet jeg spiser/drikker..

Endret av MzMe
Skrevet

Jeg hadde en penicillinkur i februar med Apocillin, og reagerte faktisk på akkurat det samme som deg. De smakte ikke høgg og helvete lenger, men jeg tror det er fordi de har blitt drasjert littegranne, og i starten av kuren luktet det ikke penicillin når jeg tisset, men det kom omtrent halvveis i kuren, da luktet det penicillin akkurat som de gangene jeg har fått antibiotika før, men ikke like sterkt.
Jeg lurte på om det kanskje kan ha noe med at jeg har blitt noe eldre siden jeg tok penicillin sist (rundt tjue år siden)

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, MzMe skrev:

Aldri hørt om Apocilin? Veeeel.

Trodde det var noe dere skrev feil. Jobber ikke på apotek. Bortsett fra den gangen jeg ble beordet pga utrykkningsparty. Trodde du stnakket om penicillin, Doc.

Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn said:

Trodde det var noe dere skrev feil. Jobber ikke på apotek. Bortsett fra den gangen jeg ble beordet pga utrykkningsparty. Trodde du stnakket om penicillin, Doc.

Ikke all penicillin er Apocillin, men all Apocillin er penicillin.

Det er et bestemt merke av en type penicillin.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Minya skrev:

Jeg hadde en penicillinkur i februar med Apocillin, og reagerte faktisk på akkurat det samme som deg. De smakte ikke høgg og helvete lenger, men jeg tror det er fordi de har blitt drasjert littegranne, og i starten av kuren luktet det ikke penicillin når jeg tisset, men det kom omtrent halvveis i kuren, da luktet det penicillin akkurat som de gangene jeg har fått antibiotika før, men ikke like sterkt.
Jeg lurte på om det kanskje kan ha noe med at jeg har blitt noe eldre siden jeg tok penicillin sist (rundt tjue år siden)

Er ikke SÅ lenge siden jeg hadde den sist, men da både smakte og lukta den høgg 🤢🤢 Skal gå på den i 10 dager, så da kommer vel lukta etterhvert 😆

Skrevet
10 timer siden, Janne Kari Viken skrev:

Tok det i høst etter mistanke om borrelia så er vel ganske vanlig....

Smakte du noe? Nå har jeg begynt å få en sinnsyk kløe nedentil av de. DET har jeg aldri fått før, så de MÅ ha gjort noe med de. Fått det av Penomax tidligere, men ikke av Apocilin 😊

Skrevet

Smakte medisin bare ☺️ har du kløe nedentil er det gjerne begynnende soppinfeksjon. Det er jo ganske vanlig etter antibiotika kur ..

Gjest theTitanic
Skrevet
På 23.4.2020 den 0.09, MzMe skrev:

Har apocilin noengang smakt noe.....? Har fått det mange ganger og har aldri tenkt på at det er noe rart med dem. Senest i forrige uke

Skrevet
On 4/23/2020 at 11:08 AM, MzMe said:

Smakte du noe? Nå har jeg begynt å få en sinnsyk kløe nedentil av de. DET har jeg aldri fått før, så de MÅ ha gjort noe med de. Fått det av Penomax tidligere, men ikke av Apocilin 😊

Bruk canesten eller lignende, for det er alltid en sjanse for at antibiotika funker mot de gode bakteriene i tillegg og medfører soppinfeksjon, uavhengig av merkevare. Det skjer ikke nødvendivis hver gang du tar antibiotika. Jeg fikk ikke det nå sist, men har opplevd det før.
Og så bør du drikke Biola eller lignende som inneholder god bakterieflora for å motvirke at de gode bakteriene i magen kreperer helt.

AnonymBruker
Skrevet

Smaker ikke høgg lengre men etter et par dager lukter du det av urinen

Anonymkode: abb6f...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...