lillesky Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Psykologen min anbefaler meg yoga mot søvnvanskene mine. Noen som har erfaring med det? Og pilates lurer jeg også på hva er, er yoga og pilates ganske likt? Syntes pilartes høres ut som behagelig hard trening?
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Pilates er noe lignende yoga, men det er ikke like mange ekstreme stillinger og det er et litt raskere tempo. Kan nok stemme at yoga kan hjelpe mot søvnvansker, da trening generelt hjelper deg til å bli raskere trøtt fordi du er utslitt etter trening. Psykologen din anbefalte nok yoga fordi det er mye rolige bevegelser som kan virke søvndyssende i ettertid.
Englepus Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har hatt problemer med å sovne i det siste, ligger å tenker masse rart i timesvis, men etter at jeg begynte med litt yoga ved leggetid har det bedret seg. Her finner du programmet jeg bruker http://www.yogakurs.no/ryggyoga.html Har litt problemer spenninger i skuldre og rygg så det passer meg bra.
lillesky Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2005 Tusen takk! :-) Det skal jeg prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå