Gjest Alterego666 Skrevet 23. april 2020 #21 Skrevet 23. april 2020 Mitt inntrykk er at iranere i Norge deler seg i to adskilte leire. Den ene leiren er regimetro og religiøs, mens den andre er regimekritisk, progressiv og godt integrerte. Det er mennesker fra siste kategori jeg kjenner. Har generelt bare positive ting å si om dem.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #22 Skrevet 23. april 2020 12 timer siden, AlkoMann skrev: Norske kvinner blir dumme når du gir dem frihet . Så dumme at de gifter seg med menn fra en ufri lovreligion/ideologi hvor kvinnen er offisielt verd halvparten av en menn. Er det skjegget, kuken eller at han sier dina øyna er som diamanter som tenner deg. Norske damer fortjener ikke den friheten som norske menn har gitt dem . Drukket for mye? Anonymkode: dff04...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #23 Skrevet 23. april 2020 De iranerne jeg kjenner er meget oppegående, velutdannede, "vanlige" folk. Godt integrerte og står langt, langt fra irakere! Ei venninne av meg har vært gift i 25 år med en iraner, han er helt norsk og ungene som nå er voksne, lever et helt vanlig liv. De er på ferie i Iran, da bruker min venninne sjal over håret når de er ute, det er det eneste "merkelige" jeg har oppdaget. Anonymkode: 6a9fe...f9c 1
AlkoMann Skrevet 23. april 2020 #24 Skrevet 23. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drukket for mye? Anonymkode: dff04...ed5 Ønsker du den totale frihet ? Jeg skjønner ikke hvordan du kan omgås muslimer da ? Du burde bli innelukket i et Saudi -Arabisk kvinnehus slike at man kan stramme deg opp litt .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå