AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Jeg lurte på hvilke erfaringer dere har med iranske menn? Var det store kulturelle forskjeller i forholdet? Hva var i så fall disse. Jeg er i forhold men en nå selv. Vi har vært sammen i 1 år, alt ser ut til å gå bra, men tenker litt på om det kan oppstå noen problemer i fremtiden. Han har ikke bodd her så veldig lenge, og han har ingen familie her, de bor i hjemlandet. Så derfor tenke jeg at det hadde vært interessant å høre andres opplevelser. Anonymkode: 346fa...15d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Er han perser eller er han kurder? Har han vokst opp i en storby i Iran eller på landsbygda? Anonymkode: 6af0b...a48
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Han er perser, han er fra hovedstaten Anonymkode: 346fa...15d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Hvorfor har han kommet til Norge? Vi tar vel ikke i mot asylsøkere fra Iran nå? Anonymkode: 24baf...7be 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Han kom hit for å studere Anonymkode: 346fa...15d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Det er mange persere her. De vi kjenner (som er gift med norske) er alle tiders folk. Gode utdannelser og mye god mat hos dem. Barna er døpt og de feirer jul. Ingen problemer med religionen. Anonymkode: fdf47...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Kjente en iransk familie som adopterte den vestlige levemåten ganske kjapt. Dattera tok den helt ut med silikonpupper og golddigging, dog hun nå er en suksessfull franchisetaker (takket være gullgruva hun endte opp med). Har ikke noe spesielt å tilføye der, de var helt vanlige. Men jeg husker at de snakka mye dritt om Iran, hvordan landet fungerer og hvordan det var å vokse opp der, og Norge var såå mye bedre. Typisk norsk, altså. Anonymkode: 2b715...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kom hit for å studere Anonymkode: 346fa...15d Da skal han vel tilbake til Iran når han er ferdig med studiene. Anonymkode: 24baf...7be 1
Nymerïa Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da skal han vel tilbake til Iran når han er ferdig med studiene. Anonymkode: 24baf...7be Iranerne jeg har møtt har vært utrolig skarpe akademikere. Han lander et doktorgradsstipend uten problem hvis han er som dem. Du har kanskje andre erfaringer med folk fra Iran? 2
AlkoMann Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurte på hvilke erfaringer dere har med iranske menn? Var det store kulturelle forskjeller i forholdet? Hva var i så fall disse. Jeg er i forhold men en nå selv. Vi har vært sammen i 1 år, alt ser ut til å gå bra, men tenker litt på om det kan oppstå noen problemer i fremtiden. Han har ikke bodd her så veldig lenge, og han har ingen familie her, de bor i hjemlandet. Så derfor tenke jeg at det hadde vært interessant å høre andres opplevelser. Anonymkode: 346fa...15d Norske kvinner blir dumme når du gir dem frihet . Så dumme at de gifter seg med menn fra en ufri lovreligion/ideologi hvor kvinnen er offisielt verd halvparten av en menn. Er det skjegget, kuken eller at han sier dina øyna er som diamanter som tenner deg. Norske damer fortjener ikke den friheten som norske menn har gitt dem .
AlkoMann Skrevet 22. april 2020 #11 Skrevet 22. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da skal han vel tilbake til Iran når han er ferdig med studiene. Anonymkode: 24baf...7be Da skal han gifte seg med TS å få oppholdstillatelse . .
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #12 Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, AlkoMann said: Norske kvinner blir dumme når du gir dem frihet . Så dumme at de gifter seg med menn fra en ufri lovreligion/ideologi hvor kvinnen er offisielt verd halvparten av en menn. Er det skjegget, kuken eller at han sier dina øyna er som diamanter som tenner deg. Norske damer fortjener ikke den friheten som norske menn har gitt dem . Skal man le eller gråte nå? Anonymkode: 2b15f...4f6 7
AlkoMann Skrevet 22. april 2020 #13 Skrevet 22. april 2020 12 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev: Iranerne jeg har møtt har vært utrolig skarpe akademikere. Han lander et doktorgradsstipend uten problem hvis han er som dem. Du har kanskje andre erfaringer med folk fra Iran? Samtidig er de dumme muslimer i Iran som nekter kvinner frihet å offentlig henretter folk offentlig på torget , Jeg skjønner at vekttall er din kapital i livet. Neppe moral . 1
AlkoMann Skrevet 22. april 2020 #14 Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal man le eller gråte nå? Anonymkode: 2b15f...4f6 Du er i hvert fall ikke ærlig. Gråte skal du nok ofte fremover .
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #15 Skrevet 22. april 2020 De er ofte fantastiske i begynnelsen... Nei, hadde ikke gjort det der igjen...uff. Anonymkode: 8c58b...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #16 Skrevet 22. april 2020 2 minutter siden, AlkoMann said: Du er i hvert fall ikke ærlig. Gråte skal du nok ofte fremover . Hæ? Anonymkode: 2b15f...4f6 1
Nymerïa Skrevet 22. april 2020 #17 Skrevet 22. april 2020 6 minutter siden, AlkoMann skrev: Samtidig er de dumme muslimer i Iran som nekter kvinner frihet å offentlig henretter folk offentlig på torget , Jeg skjønner at vekttall er din kapital i livet. Neppe moral . Har ikke du flyttet til Russland ennå? 2
AlkoMann Skrevet 22. april 2020 #18 Skrevet 22. april 2020 6 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev: Har ikke du flyttet til Russland ennå? Du er på vei til dit hjemland for godt . Det gleder meg . God tur !
Nymerïa Skrevet 22. april 2020 #19 Skrevet 22. april 2020 3 minutter siden, AlkoMann skrev: Du er på vei til dit hjemland for godt . Det gleder meg . God tur ! Takk, men jeg er nok ikke på vei til noe annet land enn drømmeland. Hva er morsmålet ditt, AlkoMann?
Gjest Alterego666 Skrevet 23. april 2020 #20 Skrevet 23. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da skal han vel tilbake til Iran når han er ferdig med studiene. Anonymkode: 24baf...7be Jeg har hatt flere håndfuller med iranske kolleger somjobber i Norge og aldri har vært flyktninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå