AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Del Skrevet 22. april 2020 Jeg har begynt å løpe ganske mye i det siste, og er redd jeg har vært litt for ivrig. Kan dette være tretthetsbrudd? - milde/moderate smerter på oversiden av foten, rett "bak" tærne i starten av joggeturer og når jeg går ned trapper. - det gjør litt vondt å trykke på disse punktene - litt varm, men ikke (så vidt jeg ser) på disse punktene - det gjør ikke vondt å bøye tærne - det er ikke vondt å gå/stå/sitte ellers - det har ikke blitt verre av flere løpeturer Er det noen som har hatt slike brudd, som kan fortelle om hvordan dette kjentes? Evt. andre teorier om hva det kan være? Anonymkode: 6e80b...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Del Skrevet 22. april 2020 Jeg har hatt tretthetsbrudd i foten. Var bare vond når jeg sprang. Ikke særlig vondt når jeg tok på det. Til gjengjeld kom det det skarpe stikkende smerte ved løpebelastning. Høres ut som tretthetsbrudd eller begynnende. Greit å få det bekreftet/avkreftet hos lege/ortoped. Du må ta helt med ro hvis mulig i noen uker eller gipse hvis du har brudd. Anonymkode: f3beb...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå