Gjest nyttårsrakett. Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Har valget mellom to skoler. Begge innen samme fagområde, men med forskjellig vekt på de ulike fagene. Den ene har jeg allerede plass på, men så "oppdaget" jeg den andre som har en fagkombinasjon som interesserer meg mye mer og som jeg personlig tror er mer relevant i forhold til den type jobb jeg ønsker meg. Har så langt ikke plass på den andre, men har søkt på den og gjennom samordna opptak. Bør jeg være fornuftig å gå for den skolen jeg har plass på, eller bør jeg gå for den som interesserer meg mest?
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Jeg personlig ville valgt den som interesserer meg mest, men ville nok ikke tatt en veldig stor sjanse om det er veldig vanskelig å komme inn på den studieretningen.
Gjest nyttårsrakett. Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Nei det er et åpent studium med visse fagkrav(som jeg oppfyller), så med mindre det blir et heeelt ekstremt søkertall så er jeg garantert plass på den andre.
sweetdream Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Jeg ville valgt å gå for den skolen du har plass på. Hvis du ikke får plass for den som interesserer deg mest, hva skal du gjøre da? Kaste bort tida?
Gjest nyttårsrakett. Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 Er i fast jobb, så tida skal jeg vel få brukt åkke som
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Det høres egentlig ut som om du har bestemt deg for hva du vil velge..? Uansett, lykke til med valget ditt! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå