Gå til innhold

Melkespreng!!!


missluna

Anbefalte innlegg

Jeg harså grusom melkespreng at det er vanskelig å få min lille til å suge ordentlig.. Fikk beskjed av jordmor at dette kom til å gå over avseg selvog at jeg ikke burde pumpe meg siden det da bare ville bli mer melk.. Noen som har noen råd?? *fortvilet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masser brystene litt før amming, og kanskje "press" ut litt melk før lillegutt skla suge, slik at det området ytterst mot areola ikke er så hardt.

Da blir det enklere for den lille å få tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Det går an å ta unna det verste hvis det sprenger veldig. Pass på så det ikke klumper seg, da kan du få brystbetennelse. Massere kan være godt, jeg masserte med dusjstrålen - det hjalp som regel.

Husker veldig godt den sprengen - alt blit ubehagelig med DE steinpuppene! Selv om trøsten er mager nå, går det over. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første tida opplever de fleste spreng. Selv følte jeg at jeg hadde melk både under armene og oppunder haka de første dagene etter at Lillesøster var født :o Trøsta er at det går over.

Jeg ville fulgt Chiquitas råd om å ta unna det aller verste selv, for så å legge babyen til. Da blir det lettere for han å få tak.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...