Gå til innhold

Stringtruser

Fremhevede innlegg

Skrevet

klarer ikke se en eneste fordel med stringtruser. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

String er kjeeeempe flott. Å herregud hvor fint det er å se på. Men det hører hjemme på soverommet.

Anonymkode: 00ff2...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker for det meste string med unntak av mensuka. Stringtrusene jeg kjøper er myke og av elastan (og bomull selvfølgelig) så de fungerer utmerket under alt fra jeans, tynne bukser, treningstights, kjoler, også videre. Liker ikke å bekymre meg over om trusekanten viser gjennom tøyet. De gnager heller ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: bff59...098

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker kun string. Bruker du riktig størrelse kjenner du jo ikke at du har de på.. Aldri hatt uvi.

Synes også det er det mest sexy undertøyet.

Anonymkode: 8dd29...428

Enig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

String er uten tvil det mest sexy undertøyet på damer. Hilsen mann.

Anonymkode: 86ea1...2f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du så forfengelig at du tenker på trusekant selv når du skal trene? ;)

Anonymkode: 0d691...0de

Ja, faktisk! Hadde du sett meg i virkeligheten tviler jeg derimot du hadde tenkt på meg som forfengelig 😅 Men synlige trusekanter.. det er bare.. 😑 

Går riktignok med stram kjole og en digg boxer på akkurat nå, men ingen ser meg 😉

Anonymkode: 16b50...e88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stringtruse er for de som lever på 2000- tallet og vil ha underlivsinfeksjoner. 

Anonymkode: ea6f6...6d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er alderen på dere som kommenterer på denne tråden? Jeg er overrasket over at så mange misliker stringtruser. Jeg er i starten av 20 årene og bruker kun stringtruse. Jeg vet at mine nærmeste venner  også foretrekker det. Ingen trusemerker eller stoff som sklir inn i rumpen. 

Hvis du har stringtrusen skikkelig på deg så kan du ikke en gang føle stringen. Har aldri opplevd noen ulemper, typ infeksjon som er nevnt. 

Syntes at truser og stringtruser er like hot - stringtruser er dog mer praktisk. 

Anonymkode: 1d7ad...7d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, faktisk! Hadde du sett meg i virkeligheten tviler jeg derimot du hadde tenkt på meg som forfengelig 😅 Men synlige trusekanter.. det er bare.. 😑 

Det er jo friskt du innrømmer det. ;) Men synlige trusekanter? Hva i all verden er galt med det når du trener?

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

String er IKKE sexy. Virkelig ikke! Ikke på noen. En lekker silke truse med blonder derimot 😍

Anonymkode: d1890...ee7

Du får si fra den dagen du oppdager at ikke alle mennesker er skåret ut fra samme sten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker string innimellom når jeg vil slippe synlig trusekant eller truse under noe. Ellers synes mannen det er veldig sexy, så jeg tar det også på for hans del.

Anonymkode: 3a66a...7af

Skrevet

Det ser så tacky ut, skikkelig stygt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 36, bruker string nesten hele tiden, og gjort det siden jeg var 13 eller deromkring. Synes vanlige truser er ekle, de gnager på rumpeballene,og vil bare inn i sprekken. Da er det mye mer behagelig med en liten smal tråd enn ei halv/hel truse inni sprekken altså! Og kjøper man gode stringtruser i godt stoff merker man det ikke heller. Boxere hindrer meg å gå fremover, føles det som, så jeg foretrekker string.

Om folk mener det er usexy, tacky etc bryr meg ikke, så lenge jeg synes det er mest behagelig. Har aldri vært plaget med hverken UVI eller sopp. 

Anonymkode: 17b22...f53

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes vanlige truser er ekle, de gnager på rumpeballene,og vil bare inn i sprekken. Da er det mye mer behagelig med en liten smal tråd enn ei halv/hel truse inni sprekken altså!  Boxere hindrer meg å gå fremover, føles det som, så jeg foretrekker string.

Det kommer vel an på stoffet. Og hvordan går du egentlig om du ikke kan bevege deg fremover med en boxer? Går du aldri i bukser? :blink:

Personlig går jeg heller uten fremfor string :sleep:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Peanut skrev:

Det kommer vel an på stoffet. Og hvordan går du egentlig om du ikke kan bevege deg fremover med en boxer? Går du aldri i bukser? :blink:

Personlig går jeg heller uten fremfor string :sleep:

Haha, kan bevege meg, men FØLES som om boxeren hindrer meg siden den går nedpå lårene, og beveger seg imot.  En bukse gir ikke den samme motstanden... 
Har aldri klart å finne en truse som ikke irriterer meg,og jeg har prøvd det meste :)  Er ikke alltid like kult å gå i miniskjørt og string, så hadde vært greit å finne noe som dekka, men det klarer jeg altså ikke å finne. Selv gode gamle sloggi er direkte ubehagelig for meg... 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo friskt du innrømmer det. ;) Men synlige trusekanter? Hva i all verden er galt med det når du trener?

Synes det er så stygt med det søkket man får av trusa, især dersom man har på seg stramme treningsbukser. Ingen rumper blir fine da, uansett hvor stramme de er. Vet ikke hvorfor jeg tenker det egentlig, for det spiller jo virkelig ingen rolle.. men likevel.. 🤪 #ilandsproblem

• Liker 1
Skrevet

Bruker alltid string (i ca  25 år..OMG det var lenge) aldri hatt verken sopp eller uvi.

Jeg synes de er de mest behagelige trusene og mannen digger de også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stringtruser ser bra ut kun på de som har rumper som er unge og stramme, dessuten kommer det  avføringsbakterier på strengen som går gjennom rumpen. Nei takke meg til en fin tangatruse. 

Anonymkode: cf232...c93

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun string, brukt i 25 år. Kan ikke fordra vanlige truser som kryper oppi rassen.

Anonymkode: 44e50...ea4

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stringtruser ser bra ut kun på de som har rumper som er unge og stramme, dessuten kommer det  avføringsbakterier på strengen som går gjennom rumpen. Nei takke meg til en fin tangatruse. 

Anonymkode: cf232...c93

Finnes ikke fine tangatruser.

Anonymkode: 4f45a...27c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...