AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Jeg skal prøve å gjøre det så kort som mulig. Jeg er skilt. Var gift i 5 år. Men det funket bare ikke. Jeg møtte på en fyr som bor i samme område som meg. Han kom inn i livet mitt når jeg hadde det veldig vondt og støttet meg. Han hjalp meg til å komme over eks mannen. Det utviklet seg til ett "forhold" han overnattet ofte, vi trente sammen, osv osv. Det holdt på i ca 4 mnd. Men til slutt sluttet vi å snakke ofte og møttes sjeldent.. Det bare ble sånn.. Så fikk jeg masse meldinger plutselig om at han ville avslutte pga aldersforskjellen vår og fordi han ville være singel osv.. ( skjønte egentlig at han hadde møtt en annen ) han brøt all kontakt med meg.. Han er en som jager jenter og flørter med alle egentlig. Plutselig.. etter 6 mnd tok han kontakt igjen og det hele startet igjen.. men jeg klarer bare ikke å stole på han lenger og han er myye yngre enn meg. 12 år... redd for å få sterke følelser for han igjen. Han er sånn type som snakker med alt og alle. Han er ikke en fyr du ser deg etter, men han er veldig sosial og sjarmerende..( Han klarte å sjarmere meg ) Hvordan skal jeg avslutte det? får angst hvergang han tar kontakt men blir deprimert av å tenke på å kutte kontakten helt men jeg føler jeg må beskytte meg.. Det vil jo aldri bli noe stort mellom oss.. tenkte først at han kunne være en timepass men jeg vet jeg kan få store følelser for han... Det gjør så vondt og vet ikke hva jeg skal gjøre videre.. kan ikke bare være venner heller. Vil isåfall bare slette han over alt.. jeg er så forvirret.. noen råd her? Anonymkode: c37cb...c8a
Måneskinn Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Jeg kan skjønne at det virker "skremmende" å kutte kontakten. Han representerer på en måte noe du vil ha, men du vet innerst inne at det bør komme til deg på en bedre måte og det bør være mer klasse over det, for å si det litt fjasete. Det enkleste er bare å kutte han ut på alt av SoMe, puste ut og ta en dag av gangen. Snart er han bare et minne over noe som var fint, men som antakeligvis ikke var ment å vare. Folk som kommer tilbake sånn er sjelden en bra ting. Stol på magefølelsen din, om du vet at dette ender i katastrofe for deg - skygg banen. Du skylder han forøvrig ingen forklaring heller. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Mener du at jeg bare skal slette han over alt? Han har nummeret mitt og bor i samme område som meg. Anonymkode: c37cb...c8a
Måneskinn Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Jeg tror det er det beste ja, men det er sånn jeg ville gjort det. Kanskje er det enklere å ta bort en ting av gangen (dersom du følger vedkommende på flere plattformer). Men jeg vet med meg selv at jeg har brukt så innmari mye energi på å sjekke snapscore, følge med på insta hva som legges ut, hvem er med, hva skjer på face?? Er det nye bilder? Nye statuser - hva trykker han liker på osv. Det blir så altoppslukende og intenst - og det stjeler så mye energi. siden han bor i samme område som deg så vil dere sikkert dumpe borti hverandre - men om du ikke følger hans "minste bevegelse" vil det etterhvert gjøre mindre vondt tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå