AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Hei I disse solfylte tider sliter jeg litt med solskjerming på tur med baby. Hva er deres beste tips? Har parasoll, men syns ikke det er optimalt, baby tar av seg solbriller og solhatten tar ikke så godt når hun ligger. Har Stokke Trailz hvor skjermen kan dras langt ned, men pga varmen har jeg åpnet lufteluken bak, og da kommer det sol inn der som hun irriterer seg over. Det største problemet er egentlig når hun sitter oppreist når hun har våknet fra luren sin og vi fortsatt er på tur.. Noen tips? Anonymkode: eb630...5ed
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Noe som dette?: https://www.barnashus.no/yngri-birk-sun-canopy-50-upf-7071854402923.html?gclid=EAIaIQobChMIz6G265f66AIViKsYCh21zQvyEAQYAiABEgIu7PD_BwE Finnes lignende fra andre produsenter også. Anonymkode: 82d99...5dc
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Jeg brukte noe ala dette når jeg hadde Stokke Trailz (den eldre modellen uten lang kalesje), knøyt den kun på den ene siden slik at det kom godt med luft til og jeg kunne bytte side enkelt underveis i trillingen. Det hjelper jo ikke på solen fra baksiden av kalesjen da, men det gjør nok ingenting annet enn skygge. Du kan ha en mørk myggnetting over, men da blir luftingen fra kalesjen dempet av dobbel netting, så da kunne du like godt bare droppet luftingen i kalesjen... Anonymkode: 12d27...a53 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte noe ala dette når jeg hadde Stokke Trailz (den eldre modellen uten lang kalesje), knøyt den kun på den ene siden slik at det kom godt med luft til og jeg kunne bytte side enkelt underveis i trillingen. Det hjelper jo ikke på solen fra baksiden av kalesjen da, men det gjør nok ingenting annet enn skygge. Du kan ha en mørk myggnetting over, men da blir luftingen fra kalesjen dempet av dobbel netting, så da kunne du like godt bare droppet luftingen i kalesjen... Anonymkode: 12d27...a53 Takk, den var smart Prøvd å henge et pledd bare litt ned når hun sitter (godt med lufting altså) men det tror hun bare er en leke og drar ned, så fint med noe som kan festes Anonymkode: eb630...5ed
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Jeg bruker denne, https://www.tinkafu.no/til-barnevogn/tinkafu-solskjerm.html, og er ganske fornøyd med den. Best til soving, alt som skjermer utsikten er "teit" virker det som, men fungerer greit i våken tilstand også. Som oftest ender det med at jeg snur vogna etter skygge siden hun drar av solbrillene og blir sint på lyset 🤪 Anonymkode: c21a2...1cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå