Gå til innhold

Kommer du til å bli supermedlem?

Har du tenkt til å bli supermedlem på nye KG?  

23 stemmer

1. 1. Har du tenkt til å bli supermedlem på nye KG?

• Ja, så klabert!
      31
    • Betale - nei takk!
      49
    • Vet ikke
      33

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Leola
Skrevet

Jeg tror jeg ser på det som et spark i baken til å unngå å bruke så mye tid ved PC`en - så jeg skal ikke bli noe supermedlem, nei :-)

Skrevet
Vet ikke helt - får se om det er noen funksjoner jeg bare MÅ ha :wink:

.. kommer f.eks. mulighet til å "sile" nye innlegg - så jeg kan styre unna de forumene som ikke interesserer meg i det hele tatt .. så er nok sannsynligheten stor gitt..

Gjest GreenSky
Skrevet

.. kommer f.eks. mulighet til å "sile" nye innlegg - så jeg kan styre unna de forumene som ikke interesserer meg i det hele tatt .. så er nok sannsynligheten stor gitt..

Tja, kanskje, hvis jeg i tillegg kan ignorere medlemmer, og ikke bare bruke den mentale knappen, så... :)

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis det er snakk om 10 kroner/mnd (?) ser jeg ikke på det som noe hinder hvis det er funksjoner jeg har snev av interesse for. Men bilder i dagbok? Har jo ikke engang dagbok jeg..

Skrevet

Regner med jeg kommer til å bli det ja. 10 kroner er jo ikke allverdens.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Kommer antakelig til å bli det hvis det kommer andre betalings - alternativer enn med kredittkort. Jeg har ikke visa, så da stopper det seg liksom selv :-?

Skrevet

Er det på et annet forum, så skal ikke se bort fra det.

Skrevet

Usikkert.

Det er jo ikke store summen det er snakk om, men det spørs om jeg føler jeg har bruk for det, får se litt på hva det konkret innebærer.

Kommer sikkert til å prøve meg som helt vanlig medlem først, og se... Vet en annen plass jeg er, der får alle gratis en mnd "supermedlem" sånn i oppstarten, slik at man oppdager hva man går slipp av som vanlig medlem etterpå... de "fanger" sikkert en del på den måten...

Har ikke helt satt meg inn i om jeg tror det er verd det eller ei, for meg...

Gjest Emera
Skrevet

Mnei, jeg vet ikke ennå.

Sånn i utgangspunktet så bryr jeg meg ikke mye om slike flotte finesser, men det kan jo hende at jeg lar meg friste når jeg får sett det... Skulle ikke forbause meg, det.

Skrevet

Tror ikke jeg gidder å betale.... Tror jeg da... :wink:

Gjest Darcy
Skrevet

Jeg kan ikke se at jeg skulle ha behov for de ekstra funksjonene som ble nevnt, så svaret, det er nei.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Tror det. Forumet må tjene penger, og reklamen her treffer ikke meg så mye ;). Så jeg tenkte jeg kunne gi en liten tier i måneden for at jeg bruker båndbredde herfra :).

Skrevet

Kanskje, men jeg har ikke satt meg så alt for mye inn i hva det innebærer foreløpig.

Skrevet

Vet ikke helt ennå. Det kommer an på hvilke fordeler man får, og om de er av interesse for meg.

Det koster jo ikke stort da, så er jo ikke pengene det står på.

Får se når det kommer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...