Gå til innhold

Depresjon og forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt en depresjon som har tæret veldig på forholdet, der depresjonen ble bedre og forholdet overlevde? 

Ønsker sånn at det skal gå bra, er bare de tankene mine som er så ødeleggende. På de gode dagene har vi det veldig bra, men de dårlige dagene er så tunge.. det går rette veien, men er redd det tar så lang tid at han ikke orker mer

Anonymkode: 0d6f6...2cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du vært deprimert og får du hjelp til å bli bedre? Jeg tenker det viktige er at man er åpen med partner når man har dårlige dager og viser at man setter pris på partneren sin på de gode dagene.Også er det viktig å ha en partner som gjør deg trygg på at han ikke vil gå fordi du sliter, men viser at han ønsker å være hos deg og hjelpe hvis han kan. 

Anonymkode: 9313c...be4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du vært deprimert og får du hjelp til å bli bedre? Jeg tenker det viktige er at man er åpen med partner når man har dårlige dager og viser at man setter pris på partneren sin på de gode dagene.Også er det viktig å ha en partner som gjør deg trygg på at han ikke vil gå fordi du sliter, men viser at han ønsker å være hos deg og hjelpe hvis han kan. 

Anonymkode: 9313c...be4

6mnd. Så jeg er jo ikke den han ble sammen med.. vi snakker mye om det, litt for mye egentlig. Han er veldig tålmodig men vi begge er åpne om at fortsetter det sånn her for alltid så går det ikke... vi har det jo egentlig såå fint når jeg er meg selv. Og jeg snakker med noen ja

Anonymkode: 0d6f6...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...